قیمت انواع پشتی خانگی

ارزانترین قیمت انواع پشتی خانگی با طرح های جدید پشتی دیواری، پشتی منزل و پشتی فرش با کیفیت مناسب برای تمام مشتریان از تولید به مصرف در فروشگاه های اینترنتی ما عرضه می شود.

 

قیمت های عمده پشتی خانگی

امروزه پشتی های جدید هم از نظر دوام و کیفیت و هم از نظر طرح های زیبایی که در انها استفاده می شود با پشتی های قدیمی متمایز بوده و می توان گفت ارتقا پیدا نموده است.

قیمت پشتی ها راعواملی مشخص می کند که می تواند در تعیین قیمت انها مؤثر باشد.

از مهمترین فاکتور های قیمت جنس رویه های پشتی می باشد که طرحها و کیفیت های انها متفاوت بوده که براساس ان قیمت گذاری ان متفاوت خواهد بود

طرح های 1200 شانه و با الیاف تمام اکرلیک از بهترین نقشه ها  و طرح های پشتی هستند که از قیمتی معمولا بالاتری برخوردار می باشد.

پارجه های دور پشتی که با رویه پشتی دوخته می شودند نیز با یکدیگر فرق داشته و جنس های متفاوتی دارد.

 

 

از عوامل دیگری در تعیین قیمت پشتی ها  مواد داخل پشتی ها می باشند که امروزه یا از یونولیت استفاده شده و یا انها را از پرز پر میکنند یونولیت ها نیز دارای درجه بندی بوده که درجه یک ان از قیمت بالاتری برخوردار می باشد.

دوخت دور پشتی  همچنیین در قیمت گذاری و مخصوصا دوام ان تاثیر گذار بوده و می تواند به صورت دستی و یا ماشینی انجام بگیرد که هرکدام با قیمت جدایی روبرو بوده و قیمت انواع پشتی خانگی را تعیین خواهد نمود.

 

 

قیمت انواع پشتی خانگی

فروش عمده و اینترنتی پشتی های خانگی

گروه تجاری ما از طریق فروشگاه های اینترینتی برای جلب نظر مشتریان برای دسترسی سریع واسان به انواع محصولات فرش و حوزه مشابه با قیمتی برابر با کارخانه و با بهترین طرح های پشتی فرش را در اختیار مشتریان قرار می دهد تا با خیالی اسوده و خریدی دلخواه و مناسب با سلیقه خود را داشته باشند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!