قیمت عمده انواع پشتی

قیمت عمده انواع پشتی خانگی و پشتی سنتی درجه یک نسبت به جزء مناسب بوده و به بازار عرضه می گردد و به فروش می رسد . بنابراین کشورهای دیگر به خاطر درجه یک بودن پشتی سنتی و مرغوب بودن کیفیت را به قیمت ترجیح می دهند .

 

قیمت عمده انواع پشتی

انواع پشتی سنتی

پشتی از دیرباز مورد توجه ایرانیان قرار می گرفت و با توجه به رایج شدن مبلمان هنوز جایگاه خود را در خانه های ما دارند .

به همین سبب فروشگاه خرید پشتی سنتی در نظر دارد تا پشتی با کیفیت تری با مدل پشتی سنتی ایران خریدی آسان و اینترنتی را از انواع پشتی سنتی برای مشتریان فروشگاه خود فراهم کند.
با مدرن تر شدن روز به روز تنوع بازاهای پشتی سنتی هنوز در خانه تکیه گاه مردم است .

فروش اینترنتی باعث می شود که محصولات ممتازی عرضه کنیم.

پشتی سنتی در شهرهای کردستان بیشترین استفاده دارد همچنین در شهرهای تهران پشتی سنتی کاربرد دارد چون سنتی بودن  در خانه حس آرامش را به ارمغان می آورد .
پشتی سنتی نه تنها در منازل دیده می شود بلکه در مساجد و حتی سفره خانه های سنتی هم دیده می شود .

مسافران و مشتریان سفره خانه های سنتی تکیه دادن به پشتی را به نشستن روی صندلی ترجیح می دهند.

پشتی های سنتی انواع مختلفی داشته که با توجه به سلایق مردم از انواع مختلف ان در بازار وجود دارد این پشتی ها با مدل هایی از قبیل پشتی فرش های خانگی  ، پشتی های مبلی ، پشتی های ترمه ، پشتی های ترکمن و پشتی های عربی و یا خلیجی در بازار هنوز از فروش خوبی برخوردار می باشد. که به چند نمونه ان اشاره می نماییم.

قیمت عمده انواع پشتی

 

پشتی های خانگی فرش

شاید یکی از پر مصرف ترین پشتی رایج در بین مردم پشتی فرش های خانگی است که با توجه به قدمت ان از جمله اولین پشتی های سنتی به شمار می رود این پشتی ها به واسطه استفاده قالی های دست بافت و یا امروزه از فرش های ماشینی برای رویه های انها از محبوب ترین پشتی ها بین مردم می باشد .

پشتی فرش ها رویه هایی در طرح های خود فرش های ماشینی داشته که بیشترین تولید ان در شهر کاشان و توسط کارخانه های تولید فرش کاشان انجام می پذیرد.

هماهنگی بین فرش ها و طرح های پشتی باعث زیبایی بیشتر دکوراسیون خانه ها می باشد و از بهترین طرح های ان می توان به پشتی طرح افشان ، حوض نقره ، باغ معلق و ارکیده اشاره نمود که بیشتر رنگ بندی ان در رنگ های

  • سرمه ایی
  • کرم
  • گردویی
  • ابی

بیشترین مصرف را دارد.

قیمت پشتی فرش کاشان بسیار متنوع می باشد و این به واسطه نوع بافت فرش ها می باشد که در تراکم های متنوع و با الیاف متنوع تولید می شود قیمت پشتی معمولی در این نوع پشتی ها که با توجه به الیاف با کیفیت پایینتر تولید می شود ولی چندین سال می تواند مهمان خانه باشد البته بیشترین مشتریان این نوع پشتی برای سفره خانه ها و یا مساجد می باشد که بسیار مناسب می باشد.

 

قیمت عمده انواع پشتی

 

پشتی های مبلی و ترمه

پشتی های مبلی یا مبل نما  و یا در مدل پانل از انواع پشتی ها هستند که انها نیز در قدیم از انواع ان استفاده می شده است

نوع رایج ان پشتی هایی است با رویه های پارچه مبلی که در طرح های مختلفی تولید می گردد.

پارچه های ان یا تولید داخل از کارخانه های تولید پارچه یزد می باشد و یا پارچه های وارداتی است که با قیمت بالاتری به فروش می رسد.

داخل پشتی های مبلی از مواد پرز و یا ابر های فشرده استفاده می نمایند و علاوه بر ان امروزه به مانند پشتی فرش ها از یونولیت های فشرده درجه یک نیز در ان استفاده می شود.

پشتی سنتی ترمه نیز مدل هایی به مانند پشتی های مبلی دارد و طرح های ان برای مردم به واسطه قدمتی که دارد بسیار اشنا و دلپسند می باشد.

 

قیمت عمده انواع پشتی

پشتی های خلیجی و یا عربی

نوع دیگر این پشتی ها به پشتی های خلیجی و یا پشتی های عربی شناخته شده می باشد.

این پشتی ها در بین مردم جنوبی کشور بسیار طرفدار دارد و انواع مدل های ان به کشور های همسایه از جمله عراق نیز صادر شده و از علاقه مندان به طرح های متنوع ان می باشند.

پشتی ها خلیجی طرح های بسیار متنوع و زیبایی دارد به طوری که به واسطه این طرح های زیبا در بین دیگر مناطق نیز مصرف داشته و علاقه مندان خاص خود را دارد.

پشتی های خلیجی به و اسطه طرح های خاصی که دارد زمان و مواد بیشتری در تولید ان به کار برده می شود و به همین دلیل قیمت های بالاتری نسبت به دیگر پشتی ها دارد.

پشتی های خلیجی با طرح های زیبایی که دارد می تواند فضای متفاوتی را برای دکوراسیون منازل داشته ایجاد نماید.

این پشتی ها توسط سایت های ما به صورت عمده یا تکی با قیمت های مناسب  و با کیفیت های مطلوب  در تمام نقاط ایران و حتی کشور های همسایه در دسترس مشتریان قرار می گیرد.

قیمت عمده انواع پشتی

 

اطمینان از خرید خود در پشتی سنتی

بعضی از مشتریان نگران این موضوع هستند که رویه پشتی مخمل  زبر است و داخل پشتی از کارتن های سفت و سخت به کار رفته است چون در بازارها پشتی های اینطور بوده و عدم رضایت مشتری را به همراه دارد .
این سایت این نگرانی شما را برطرف می کند چون در این فروشگاه توجه به شأن و و منزلت مشتریان عزیز بوده و تمام موارد یک پشتی خوب و مرغوب را رعایت نموده است .
داخل پشتی از یونولیت فشرده و پارچه پشتی از نوعی پارچه مخملی ساده و محکم است که در آن زیپ چرخ دار است که شما به راحتی بتوانید آن راشست و شو کنید.
انواع پشتی سنتی با طرح های سنتی و زیبا انتخاب مناسبی در منزل هستند که این مدل ها به راحتی با انواع فرش های منزلتون ست می شوند . و با آنهایی که دکوراسیون مبل و پشتی و فرش برایشان مهم است مناسب است.

 

قیمت عمده انواع پشتی

 

قیمت عمده انواع پشتی معمولی

فروشگاه تخصصی اینترنتی پشتی های سنتی مرغوب متناسب با علایق و سلیقه های شما آن ها  را در سایت خود قرار داده با توجه به متفاوت بودن سلیقه ها و قیمت مناسب پشتی این سایت پاسخگوی شما می باشد چون هدف جلب مشتری و رضایت آن است .

قیمت عمده انواع پشتی در سایت های اینترنتی ما به نحوی است که پاسخگوی تمام مشتریان می باشند چه مشتریانی که به دنبال قیمت پشتی معمولی بوده و یا مشتریانی که پشتی هایی با طرح هایی با قیمت بالاتر را خواهان می باشند .

یکی از بیشترین مصارف انواع پشتی با توجه به افزایش امار مجموعه های سنتی از قبیل سفره خانه ها و تالار باغ ها می باشند که به واسطه مصرف زیاد انها برای فضا و دکوراسیون انها بیشتر به دنبال قیمت پشتی معمولی می باشند.

و همینطوراز مکانهای دیگر برای استفاده پشتی ها مساجد می باشند که به واسطه نوع فضای خاص ان می توانند از پشتی هایی با قیمت های مناسب و ارزان و یا قیمت های بالاتر استفاده نمایند.

مجموعه سایت های ما با در نظر گرفتن سلایق مختلف مشتریان انواع پشتی های سنتی و جدید را با قیمت های مناسب و با قیمت پشتی معمولی  برای مشتریان فراهم اورده است که توانسته هر گونه درخواستی را براورده نماید.

مشتریان می توانند با مشاوره با مدیران مجموعه ما و اطلاع از انواع نرخ پشتی سنتی بهترین انتخاب را برای فضای خانه و یا سفره خانه و همینطور برای مساجد داشته باشند.

مدیریت فروش:

وحیدرضاکاظمی

۰۹۱۳-۸۷۰-۱۵۳-۴

۰۹۳۸-۰۳۶-۳۹-۲۹

 

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!