پشتی سنتی ایرانی در بازار تهران

امروزه برای آگاهی از نرخ روز پشتی سنتی ایرانی در بازار تهران ، می توان به صورت حضوری به بازار مراجعه نمود و از نرخ ها مطلع شد و یا اینکه به راحتی لیست قیمت را از سایت های فروش این محصولات دریافت نمود.

از دیرباز انسان ها به دنبال راهی برای آرامش بیشتر بعد از یک روز پر تنش کاری بودند.آن ها ترجیح می دادند که هنگام نوشیدن چای یا خوردن میوه در کنار خانواده، تکیه گاهی داشته باشند.
براساس این نیاز پشتی ها ابداع شدند که در آن زمان بسیار ساده و محدود بودند ولی به مرور طرح ها و نقش های زیبایی برای آنها ابداع شد تا بتواند پاسخگوی سلیقه ی ایرانیان باشد.

 

تفاوت پشتی های سنتی جدید با مدل های قدیمی

پشتی های قدیمی به دلیل مواد درونی آن ها که اغلب از پشم و پنبه پر می شدند، بسیار سنگین بودند و جابجایی آنها سخت بود.همچنین شستن و تمیز کردن آن ها خود دردسر ساز بود.
امروزه با استفاده از موادی همچون یونولیت فشرده در درون پشتی ها، این محصول بسیار سبک بوده و در صورت کثیف شدن، رویه قابل جدا شدن و شستن می باشد.

 

 

خرید و فروش پشتی سنتی ایرانی در بازار تهران

خریداران و متقاضیان خرید پشتی در هنگام خرید به عواملی همچون

  • جنس عالی و با کیفیت پشتی
  • طرح و نقش زیبا و اصیل ایرانی
  • راحتی و نرمی پشتی
  • قیمت مناسب

آن توجه می کنند و انتخاب خود را انجام می دهند. تولید کنندگان این پشتی باید در تولیدات خود این عوامل را در نظر بگیرند تا بتوانند در بازار به چشم بیایند و محصولشان خریدار داشته باشد.
خرید و فروش این پشتی های سنتی، در بازار تهران همانند سایر نقاط کشور صورت می گیرد و روزانه مراجعین بسیاری نیز دارد. همچنین می توان برای خرید آسانتر و بهره مندی از تنوع بیشتر طرح ها به سایت های فروشگاه های فعال مراجعه نمود و انتخاب بهتری در کوتاه ترین زمان داشت.

 

پشتی سنتی ایرانی در بازار تهران

قیمت روز پشتی سنتی ایرانی در بازار تهران

برای مطلع شدن از قیمت انواع پشتی های سنتی در بازار می توان از دو راه مراجعه حضوری و غیر حضوری یا آنلاین استفاده نمود. مطمئنا مراجعه حضوری با وجود شلوغی و ازدحام خیابان ها بسیار سخت و زمان بر است بنابراین بهترین راه استفاده از سایت های فروش آنلاین در بازار می باشد که با ارائه ی طرح ها و قیمت های بسیار مناسب سعی در راضی نگه داشتن مشتری را دارند.
البته ناگفته نماند که قیمت این پشتی بر اساس طرح، جنس رویه، مواد درونی و ابعاد آن متفاوت است.

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!