قیمت انواع پشتی منزل

پشتی از وسایلی است که در خانه های قدیمی به عنوان یک وسیله لازم وجود داشته است و نه تنها به عنوان یک وسیله راحتی و بعضا به عنوان زینت خانه از ان استفاده می نموده اند.برای اطلاع از ارزانترین قیمت انواع پشتی منزل با طرح های زیبای فرش کاشان با سایت های ما همراه باشید.

پشتی ها به مرور زمان بافت ها ومدلهای گوناگونی داشته که بعضا در قبایل و مناطق مختلف کشور بسته به نوع فرهنگ و اداب و رسوم خود چون پیشینیان خود از ان استفاده می نموده اند انها نیز به تبع انها از ان استفاده می نمایند.

 

قیمت انواع پشتی منزل

 

پشتی فرش های ماشینی

 

اما یکی از رایج ترین پشتی ها که در اکثر نقاط این مرز و بوم استفاده می شود پشتی با رویه فرش است که بسیار در بین خانواده ها کاربردی می باشد.

این پشتی ها با وجود مبلمانهای متنوعی که در هر خانه ایی وجود داشته باشد ولی از طرح های زیبایی که امروزه با دستگاه هی مدرن تولید می شود نمی توان گذشت و وجود انها در هر خانه ایی یک زیبایی از حال و هوای سنتی و زیبا را ایجاد می کند.

رویه این پشتی ها  با الیاف مصنوعی تمام اکرلیک،پلی استرو یا بی سی اف می باشد که بهترین الیاف به کار برده شده در انها الیاف اکرلیک می باشد که از کیفیت بالایی برخوردار می باشد.

ارزانترین فروش عمده اینترنتی پشتی منزل

 

سایت های تجاری ما در تلاش برای ارایه زیباترین طرح های منحصر به فرد این پشتی ها  به شما مشتریان عزیز می باشد  که رویه انها در بهترین کارخانه های مدرن  فرش کاشان با بهترین نوع الیاف تولید شده است.

مزایای ارایه محصولات پشتی ورویه پشتی سایت های ما

  • تنوع در طرح های زببا
  • قیمت مناسب به واسطه عرضه مستقیم وعمده
  • کیفیت بالا از بهترین کارخانه های فرش
  • دسترسی اسان وسریع به تمام نقاط

برای سفارش ومشاهده  قیمت انواع پشتی منزل با ما مشاوره و تماس داشته باشید.

 

شماره تماس:

وحیدرضا کاظمی

09138701534

09380363929

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!