قیمت پشتی سرمه ای

پشتی ها از ملزوماتی هستند که در قدیم نیزدر هر خانه ایی از انها یافت می شد این پشتی ها  درمدل های متنوع تولید وبه بازارعرضه می شود یکی از این طرح های زیبای  پشتی طرح های سرمه ایی است که در مدل های متنوع در بازار وجود دارد مناسب ترین قیمت پشتی سرمه ای با طرح های متنوع ان در سایت های اینترنتی ما برای علاقه مندان و مشتریان موجود می باشد.

 

طرح های متنوع پشتی

رنگ های زمینه رویه پشتی در مدل های متنوعی تولید می شود که بیشترین کاربرد این رنگ ها از قبیل سرمه ایی ،ابی، گردویی، می باشد که در بازار در طرح ها و مدل های فراوانی یافت می شود.

یکی از بهترین رنگ ها در تولید فرش ویا رویه برای پشتی ها رنگ سرمه ایی بوده که علاقه مندان خاص خود را داشته و طرح های بسیار ان در بازار وجود دارد.

پشتی سرمه ایی با تراکم های 700 و1200شانه بیشترین مصرف رابین مشتریان داشته که طرح هایی بسیار زیبا دارد.

 

 

فروش پشتی با قیمت های ارزان

قیمت ها  با توجه به نوع الیاف ونوع بافت انها متفاوت می باشد و در کیفیت های متنوع به بازار عرضه می شود.

جنس الیاف پشتی ها را دردر سه نوع بی سی اف ،پلی استرو اکرولیک تولید می نمایند.

بهترین نوع الیاف به کار برده شده در پشتی الیاف اکرولیک می باشد که با قیمت بالاتری نسبت به بقیه پشتی در بازار وجود دارد.

یکی دیگر از عوامل برای قیمت گذاری پشتی تراکم و کیفیت رویه های ان هاست که هرکدام در تنوع متفاوتی تولید می شود به عنوان مثال کیفیت پشتی 1200شانه از بهترین کیفیت پشتی می باشد که طرح هایی بسیار زیبا  دارد.

قیمت پشتی سرمه ای

فروشگاه اینترنتی ما با فراهم اوردن بهترین طرح های پشتی در رنگ های زیبا و متنوع در جهت رضایت مندی مشتری این محصولات را با قیمت های عمده به دست مشتریان خود می رساند.برای اطلاع از انواع قیمت پشتی سرمه ای با طرح های جدید با سایت های ما همراه باشید.

 

 

 

 

 

 

 

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!