قیمت عمده ای روفرشی

روفرشی از جمله لوازم خانه است که با وجود سالهای زیادی که از ان می گذرد  ولی به واسطه مزایایی که دارند همچنان مصرف و استفاده زیادی دارد.شما می توانید قیمت عمده ای روفرشی های یزد را با قیمت مناسب از طریق سایت های تجاری ما مطلع گردید.

روفرشی یکی از مناسب ترین لوازمی است که جهت حفاظت فرش ها از انها استفاده می نمایند.

ولی طرح هایی که روفرشی های جدید دارد مشتریان را بیشتر راغب نموده که از این طرح های زیبا برای خانه های خود استفاده نمایند.

قیمت عمده ای روفرشی

 

مزایای روفرشی

روفرشی ها به راحتی قابل شستشو هستند و باز این مزیتی است که اگر در صورت الودگی ویا اغشته شدن با مواد غذایی چرب به راحتی بتوان انها را شست و دوباره استفاده نمود و این در حالی است که اگر چنین اتفاقی برای فرش های گران قیمت شما بیفتد مسلما دچار دردسر خواهید شد.

پس چه بهتر که با هزینه اییی کمتر از چنین مسایلی جلوگیری نمایید.

 

فروش عمده روفرشی

معمولا روفرشی ها را به دو ویا نهایت سه رنگ تولید می نمودند که معمولا خریداران متناسب با رنگ فرش هایشان این روفرشی ها را انتخاب می نمایند که باعث هم خوانی بیشتر با فضای دکوراسیون منزلشان باشد.

شما می توانید به راحتی در هر مسافرت و یا گردشی که در برنامه خود دارید از این روفرشی ها به عنوان زیرانداز استفاده نموده و انرا به راحتی با خود همراه ببرید.

امروزه بعضا روفرشی ها را در  اندازه  و ابعاد مختلف و یا به صورت  متری تولید می نمایند.

که شما می توانید در هر اندازه وابعادی که نیاز داشته باشید خریداری و استفاده نمایید.

صادارت روفرشی یزد

این تنوع تولید در این محصول بر ان داشته که بازار خوبی در داخل داشته کما اینکه خریدارن زیادی از کشورهای مختلف اسیایی از این روفرشی ها استقبال نموده و باعث صادرات این محصول شده است.

برای اطلاع از انواع قیمت عمده ای روفرشی های یزد وسفارش انها با ما تماس داشته باشید.

tarhbastan@gmail.com

شماره تماس:

وحیدرضا کاظمی

09138701534

09380363929

 

 

 

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!