فروش گلیم فرش سیرجان

فروش گلیم فرش سیرجان در کشور امروزه از طریق سایت های فروش فرش صورت می گیرد. علاوه بر آن برای خرید حضوری این محصول می توان به بازارهای فرش دستباف مراجعه نمود.

گلیم فرش دستباف سیرجان، از قدیمی ترین فرش های ایران است که از اصلی ترین صنایع دستی این شهر محسوب می شود. با وجود مدل های متنوع فرش های امروزی موجود در بازار،گلیم فرش ها با طرح ها و رنگ های جذاب محبوبیت زیادی دارند و جز پرفروش ترین محصولات بازار فرش به شمار می آیند.

برتری گلیم فرش سیرجان بر سایر گلیم ها

گلیم فرش سیرجان در روستای دارستان در جنوب شرقی شهرستان سیرجان بافته می شود و یکی از صنایع دستی این روستا گلیم است.
شیریکی پیچ، سوزنی، گلیم پیج اصطلاحاتی هستند که در مورد گلیم دارستان بکار برده می شوند. مزیت این گلیم نسبت به سایر گلیم ها این است که برخلاف بقیه گلیم ها که پود باعث شکل گیری محصول می شود در این نوع گلیم، پود نقشی در بافت ندارد و تارها را به یکدیگر می بافند و باعث استحکام تارها با خامه می شوند.
ویژگی دوم این گلیم 2گره بافتن آن است که توانسته است خود را از رقیبان متمایز می کند. این گلیم در طرح های مختلفی بافته می شود ولی نوع اصیل آن راه راه یا خطی است.

فروش گلیم فرش سیرجان

طرح و نقشه گلیم فرش سیرجان

طرح ها و نقشه های گلیم ها معمولا از نقشه های اصیل افشاری الهام می گیرد ولی ذهنی باف بودن این گلیم یک شاخصه ی برتر است.
در تولید طرح این گلیم، بافنده رنگ ها و طرح ها را خود طراحی می کند و می بافد.بازی با رنگ ها در بافت این نوع گلیم آن را ایلیاتی و عشایری تر کرده است و این خصیصه فروش آن را بسیار بالا برده است.

فروش گلیم فرش سیرجان

قیمت فروش گلیم فرش سیرجان

برای آگاهی از قیمت فروش این محصول، بازرگانی های فعال در این حوزه با قرار دادن لیست قیمت به روز می توانند راهنمایی برای مشتریان باشند و با دادن مشاوره به آنها در مورد گلیم فرش ها، خرید رضایت بخشی را برای آنان به ارمغان بیاورند.

فروش گلیم فرش سیرجان

سایت فروش گلیم فرش سیرجان

فروش اینترنتی انواع گلیم فرش از طریق سایت های فروش معتبر انجام می پذیرد.در این سایت ها تامین کننده محصول با قرار دادن نمونه گلیم و بیان ابعاد و قیمت های متفاوت آن می تواند خرید آسان و رضایت بخشی را برای مشتری فراهم کند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!