نرخ پشتی سنتی دستباف

برای آگاهی از جدیدترین نرخ پشتی سنتی دستباف مرغوب، بهترین راه بررسی قیمت موجود در سایت های فروش این محصولات و انتخاب مناسبترین قیمت است.

پشتی های دستباف همانند دیگر محصولات نظیر فرش های دستباف و گلیم و… حاصل هنر دست هنرمندان ایرانی است که با هنر خود و بهره گیری از طرح ها و رنگ های خاص می توانند زیبایی بخش منازل ایرانیان باشند.

نرخ پشتی سنتی دستباف

مقایسه پشتی های دستباف و ماشینی

  • نقش های پشتی های سنتی دستباف مانند فرش های دستباف ایرانی طبقه بندی می شوند.این نقش ها شامل شاه عباسی، اسلیمی، گلدانی و… بود. این پشتی ها در رنگ های متنوع به بازار عرضه می شد.
  • این پشتی به دلیل اینکه با دست و مانند فرش بافته می شوند نسبت به پشتی های ماشینی قیمت بالایی دارند و هرکسی توان خرید آن را ندارد.
  • داخل پشتی های دستباف اغلب از پشم و پنبه پر می شدند و به همین دلیل بعد از تکیه دادن شکل خود را حفظ می کردند و طول عمر بیشتری داشتند.

اما پشتی های ماشینی با کارتون و شانه تخم مرغ پر می شوند و به همین دلیل به پشتی  های شانه تخم مرغی معروف شدند. این پشتی بعد از چند بار تکیه دادن شکل خود را از دست می دادند و باید دوباره پر و بازسازی می شدند.

  • جنس رویه پشتی های دستباف از الیاف طبیعی است و تراکم بالایی دارد.این خاصیت به عمر آن می افزاید و همچنین این پشتی ها پرز هم نمی دهند. اما اکثر پشتی های ماشینی از الیاف پلاستیکی بافته می شوند و در نتیجه طول عمر کمتری دارند.

نرخ پشتی سنتی دستباف

نرخ پشتی های سنتی دستباف موجود در بازار

پشتی های دستباف به دلیل هنر دست و زمان زیادی که برای بافت آن صرف می شود نسبت به نمونه های دیگر  از قیمت بیشتری برخوردار است.برای  خرید با قیمت مناسب بهتر است از فروش اینترنتی استفاده کنید.
در خرید اینترنتی به دلیل خرید مستقیم و بدون واسطه بهترین قیمت به مشتریان ارائه می شود.

نرخ پشتی سنتی دستباف

مرکز فروش پشتی های سنتی دستباف

علاوه بر خرید اینترنتی انواع پشتی می توان با مراجعه به مراکز فروش معتبر پشتی اقدام به تهیه آن نمود. این مراکز به دلیل رقابت با رقبای خود همیشه سعی در ارائه بهترین قیمت و فراهم نمودن رضایت مشتری را دارند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!