خرید روفرشی ارزان

خرید روفرشی ارزان و عمده با کیفیت و رنگ و نقشه های متنوع و زیبا مناسب تمام دکوراسیون های خانگی با ارسال به تمام شهرهای ایران

خصوصیت روفرشی چیست؟روفرشی ارزن از کجا بخریم؟

روفرشی وسیله برای ماندگاری فرش ها

خرید روفرشی ارزانروفرشی پارچه ی ضخیمی است که روی فرش می گسترانند تا از تابش آفتاب در امان باشد.وجود روفرشی ها باعث بقای عمر بیشتری برای فرشها خواهد بود

اولین روفرشی توسط نساجان و بافندگان یزدی بافته شد و دارای طرح های چهارگانه و جنس پنبه بوده که با دستگاه های اولیه ماکویی بافته میشد و برای حفاظت از فرش دست بافت بافته و مورد استفاده قرار می گرفت.

که امروزه علاوه بر نگهداری و حفاظت فرش در منازل به عنوان زیراندازی ساده و سبک و با قابلیت شست و شوی راحت و حمل آسان در مسافرت ها و گردش ها برای خانواده ها نیز مورد استفاده قرار میگیرد.

خرید روفرشی ارزان

نقشه های روفرشی

نقش های اولیه روفرشی نقوش گل و گیاه یا نقش جانوران بوده که بیشتر برگرفته از ذهنیت های مردم و با توجه به فرهنگ ها و آداب و رسوم آیین مناطق مختلف کشور که با ان اداب و رسوم زندگی و خو گرفته بودند شکل میگرفته است و امروزه نیز با دستگاه های مدرن ماشینی این  نقش های سنتی و اصیل را بر روفرشی ها نقش می زنند.

خرید روفرشی ارزان

نقش هایی مانند :

  • شاه ترمه
  • شاه نشین
  • شاهکار
  • شاه گل
  • سادینا
  • شاهسوند

که از پرطرفدار ترین طرح و نقشه های روفرشی در حال حاضر می باشد که این روفرشی ها با مواد اولیه صددرصد ایرانی و بومی در داخل کشور توسط کارخانجات تولید یزد بافته و به بازار به دست مشتریان  عرضه می شود.

که اگرچه در داخل کشور شناخته شده و مطرح میباشد در خارج از کشور نیز مخصوصا در کشور های همسایه از طرفداران و بازار خوبی برخوردارمی باشد.

خرید روفرشی ارزان

 

مطالب بیشتر

خرید روفرشی ارزان و عمده را از از ما بخواهید برای لیست قیمت ها وخرید با ما مشاوره داشته باشید.

شماره تماس

وحید رضا کاظمی

09138701534

09380363929

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!