زیباترین مدل گلیم فرش

گلیم ها بافت هایی متفاوت از فرش ها داشته و بافتی بدون پرزدارد که از بهم تنیده شدن تار و پود این گلیم فرش های زیبا به وجود می اید زیباترین مدل گلیم فرش را می توانید در سایت های اینترنتی ما مشاهده و سفارش دهید.

بافته های گلیم فرش شهرت جهانی داشته و صادرات خوبی بهمراه دارد .بافنده های گلیم های سنتی زنان عشایر بوده اند که برای تامین نیازشان این زیرانداز های زیبا را با استفاده از ذهن و خیالشان می بافته اند.

 

زیباترین مدل گلیم فرش

گلیم های مرغوب

جنس اصلی گلیم ها از پشم بزیا گوسفندان می باشد که در بافت گلیم هرچه نخ ریزتر ونازکتر باشد گلیم از مرغوبیت بیشتری برخوردار خواهد بود.

نقشه های گلیم که در طرح هایی ساده بافته شده است بسته به موقعیت جغرافیایی و یا اداب و رسوم های مختلف با یکدیگر فرق می کند ولی وجه مشترک تمام نقشه ها این است که به صورت ذهنی بافته شده و دیگر اینکه نشانه ای از طبیعت را به نمایش می گذارد امروزه نقشه وطرح های مختلف گلیم را هر کدام به نمادی تشبیه می نمایند که بافنده با توجه به ان انها را خلق می نموده است به عنوان مثال طرح های لوزی را شبیه به حرکت اب و یا نقش خورشید را نشانه برکت و روزی می دانند.

 

فروش عمده گلیم های زیبا

تولید کنندگان گلیم فرش های ماشینی نقش هایی  مانند طرح های سنتی را برای تولیدات خود به کار برده اند که گلیم های بافت سنتی را برای مشتریان تداعی نماید.

این طرح ها بسیار متنوع و زیبا بوده تا سلایق مختلف مشتریان را در بر بگیرد و از خرید ان نهایت رضایت را داشته باشند.

زیباترین طرح های گلیم فرش

هر روزه بر کیفیت و زیبایی  نقشه های متنوع ان افزوده شده و تولید کنندگان مدل های بافت مختلفی را در تولیدات خود برای بدست اوردن بازار به کار می برند.

فروشگاه های اینترنتی ما زیباترین مدل گلیم فرش های ماشینی را برای انتخاب مشتریان فراهم اورده تا با انتخاب خود بهترین خرید را برای خانه های خود داشته باشند.

 

 

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!