فروشگاه گلیم فرش

از جمله زیرانداز هایی که قدمت تاریخی داشته و امروز نیز فروش خوبی بین محصولات فرش دارا می باشد واستفاده زیادی دارد گلیم فرش ها می باشند که فروش عمده و ارزان  این گلیم فرش در فروشگاه گلیم فرش کاشان از طریق سایت های تجاری ما برای تمامی مشتریان امکان پذیر می باشد.

این گلیم ها که طرح هایی با هنرمندی زنان عشایر در نقاط مختلف کشوربافته شده با طرح هایی الهام گرفته از طبیعت روح شادی و زیبایی را برای مصرف کنندگان به ارمغان می اورد.

 

 

گلیم فرش محبوب مشتریان

گلیم فرش های دست بافت با قیمت بالای برای مشتریان تمام می شود برای همین مشتریان به طرف طرح های ماشینی ان به واسطه زیبایی این طرح ها رو اورده اند و به همین واسطه تولید کنندگان این کالا سعی بران داشته تا هر روز بر کیفیت و جذابیت این مدل ها ارتقا داده تا رضایت مندی بیشتر مشتریان را فراهم اورند.

گلیم فرش های ماشینی که از الیاف بی سی اف تهیه می شود در تراکم های متفاوتی تولید می شود که قیمت های ان نسبت به اندازه ،تراکم ، نوع رنگ به کار رفته دران تغییر مینماید.

هرچه تراکم این گلیم بیشتر باشد گره های بافت ان فشرده تر خواهد بود لذا الودگی کمتری در خود جذب نموده  ودارای دوام بیشتری نیز خواهد بود

 

فروشگاه گلیم فرش

فروش اینترنتی گلیم فرش

برای تهیه این گلیم فرشها می توانید با رجوع به نمایندگی  و یا فروشگاه گلیم فرش به صورت حضوری ویا از طریق خرید اینترنتی در فروشگاه گلیم فرش در سایت های تجاری ما محصول خود را انتخاب و سفارش دهید.

از مزایای خرید اینترنتی در فروشگاهی اینترنتی ما ارسال کالا  با قیمتی مناسب وارزان با عرضه مستقیم از کارخانه های کاشان برای تمام مشتریان درتمام نقاط مختلف کشور می باشد.

برای تهیه انواع گلیم فرش به صورت عمده و یا یاجزء می توانید با تماس با ما از قیمت های مختلف این گلیم فرش اطلاع پیدا نمایید.

 

 

مدیریت فروش

وحیدرضا کاظمی

09138701534

 

 

 

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!