فروش ویژه گلیم

گلیم فرش ها از زیباترین محصولاتی است که قدمت دیرینه ای داشته که امروزه نیز با تولید انبوه ان به عنوان یکی از محصولات صادراتی نیز بوده فروش ویژه گلیم فرش با طرح های متنوع و منحصر به فرد از طریق سایت های اینترنتی با قیمتی مناسب و ارزان امکان پذیر می باشد.

گلیم فرش ها از محصولاتی می باشند که با مزایایی که دارند از استفبال خوبی روبرو بوده و با کیفیت های مطلوب ان مورد پسند برای مشتریان بوده اند.

 

 

کیفیت گلیم فرش ها

برای اینکه بفهمیم یک گلیم فرش  از جنس خوبی برخوردار است یا خیر باید به گره های ان نگاه نمود در صورت پییوستگی و ریز بودن هر ریشه نشان مرغوبیت ان می باشد و یا هنگام کشیدن گلیم فرش اگر در مقابل این کشش مقاومت نشان داد باز نشان از مرغوبیت ان دارد ولی اگر به راحتی با کشیده شدن تغیر حالت پیدا نمود یعنی غیر از این می باشد.

رنگ بندی گلیم فرش

رنگ های گلیم فرش که در رنگ های دو تا شش رنگ طراحی می شود بسته به نوع رنگ به کار رفته در ان قیمت ان تغییر میکند مانند رنگ های سرمه ایی ویا ابی و قرمز از قیمت بیشتری برخوردار بوده ودر نمای بافته نیز جلوه گری بیشتری می نماید.

از بهترین ترکیب رنگهای گلیم فرش ترکیب 6 و 8 رنگ می باشد که با توجه ترکیب رنگ بندی ها از جذابیت بیشتری برخوردار می باشد  که در طرح های متنوعی تولید می شود.

 

 

این طرح ها با امیزه از طرح های زیبای سنتی بافته می شود و مورد پسند برای بسیاری از خانواده ها واقع گشته و برای زیبایی هرچه بیشتر خانه هایشان تهیه و استفاده می نمایند.

فروش عمده گلیم فرش

گلیم فرش را در کیفیت های متفاوتی تهیه نموده که متناسبا با قیمت های متفاوتی رو برو بوده و در جاهای مختلف از کیفیت های مورد نظر انتخاب واستفاده می شود به عنوان مثال در جاهای پر رفت و امد بیشتر می توان از گلیم های با کیفیت بالاتری استفاده نمود.

گروه تجاری سایت های ما با در نظر گرفتن علایق مشتریان با بهره گیری از شرکت های مختلف بافت گلیم در شهر کاشان بهترین طرح ها و باکیفیت های متنوع را تهیه و در اختیار مشتریان قرار داده است.

 

فروش ویژه گلیم

 

برای برخورداری از مزایای فروش ویژه گلیم و گبه فرش های ماشینی با ما در تماس باشید.

مدیریت فروش

وحیدرضا کاظمی

09138701534

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!