گلیم فرش کودک

گلیم فرش کودک یکی از بهترین و عالی ترین محصولاتی است که در سایت ما به فروش می رسد و شما با این گلیم فرش زیبا می توانید اتاق کودک خود را رویایی کنید.

انسان از زمان های بسیار دور، برای این که بتواند زندگی خود را روی کره زمین ادامه دهد، شروع به ساخت انواع و اقسام وسایل نمود. برای این که بتوانند خود را در برابر سرما و حیوانات وحشی و گرسنگی و تمام خطراتی که او را تهدید می کرد حفظ کند.
اما یکی از لوازم ضروری زندگی برای او، زیر اندازی بود که می بایست او را از سرمای درون زمین حفاظت می کرد. به همین دلیل ابتدا شروع به استفاده از پوست حیواناتی که شکار کرده بود نمود و پس از آن آموخت که از پشم بز و گوسفندان نخ هایی را به وجود آورد و به وسیله آن نخ ها شروع به بافتن کرد و از آن پس بود که گلیم و گبه به وجود آمد.

گلیم فرش کودک

تولید کننده مستقیم گلیم فرش کودک

گلیم یک زیر انداز یا شاید بتوان گفت نوعی فرش، اما بدون پرز است و هیچ گرهی بر آن زده نمی شود و تنها به وسیله ی تار و پودهایی که از نخ های رنگی و مخصوص به دست می آید بافته می شود. معمولا برای بافتن گلیم برای تار آن از پنبه و پشم و حتی گاهی از نخ ابریشم استفاده می شود و برای پود آن نیز از نخ های پشمی و کرک و ابریشم های رنگی استفاده می شود.
یکی از ویژگی های گلیم این است که هر چه نخ هایی که برای بافت آن به کار برده می شد ظرافت بیشتری داشت، گلیم نیز از مرغوبیت و دوام بسیار زیادی برخوردار می شد و ارزش و قیمت آن نیز بالاتر می رفت.

گلیم فرش کودک

قیمت عمده گلیم فرش کودک

گلیم بیشتر در چه کشورهایی بافته می شد؟

  • ایران
  • ترکیه
  • نپال
  • ترکمنستان

گلیم فرش کودک

قیمت آنلاین گلیم فرش کودک

این روزها والدین به وسایل و لوازم اتاق فرزندان خود اهمیت بسیار زیادی می دهند و سعی می کنند از بهترین و عالی ترین محصولات و لوازم برای اتاق فرزندان خود استفاده نمایند.
گلیم فرش های کودک از همین دسته هستند که می توانند زیبایی و جذابیت بسیار زیادی را به اتاق کودک شما هدیه دهند. گلیم فرش های کودک موجود در سایت ما، با بهترین و عالی ترین کیفیت تولید می شوند و در اختیار شما عزیزان قرار می گیرند. شما نیز برای خرید انواع گلیم فرش می توانید از طریق سایت های معتبر اینترنتی اقدام نمایید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!