فروشگاه گبه و گلیم

بزرگترین مجموعه اینترنتی فروشگاه گبه، گلیم و فرش های فانتزی ماشینی کاشان با بهره گیری از تولید بهترین کارخانجات گلیم و گبه کاشان انتخابی مناسب را برای مشتریان فراهم اورده است.

 

تفاوت گبه و گلیم فرش

گبه ها از زیرانداز هایی می باشند که بافتی سنتی و قدیمی داشته و بافته ای است که ضخامت بیشتری نسبت به گلیم فرش های داشته و از ضرافت کمتری برخوردار می باشد .وبه این سبب قیمت انها از گلیم ها ارزانتر است.

گبه ها از نخ های طبیعی پشم گوسفندان تهیه می شود و دارای پرز های بلندی است اما گلیم ها بافتی همسطح گونه داشته که سطحی صاف و یکنواخت را ایجاد می نماید ولی هردو  رنگ هایی از منابع طبیعی موجود در طبیعت برای انها استفاده می شده است.

 

در نقش و نگاره های گبه و گلیم فرش ها با طراحی ساده اثاری به جا مانده است که هنوز دارای ارزش میراثی برای این مرز و بوم داشته و هنری را تقدیم ایرانیان نموده است که تا سالیان دراز اثری زیبا برای همیشه ماندگار خواهد بود.

 

فروشگاه گبه و گلیم

 

فروش اینترنتی گبه و گلیم فرش

بافت های ماشینی گبه و گلیم طرحی نو را با دستگاه های روز دنیا توسط کارخانجات کاشان رقم زده است که زیبایی انها طور دیگری چشم نوازی کرده و مهمان بسیاری از خانه های ایرانی ها شده است این بافته های زیبا که در نوع خود بی نظیر می باشد سالانه امار زیادی از انها به کشور های خارجی صادر می شود که به ارزش این محصول تا حد زیادی افزوده است.

 

 

فروشگاه گبه و گلیم کاشان

شهر کاشان که در تولید حوزه فرش در کشور پیشتاز می باشد و در تولید این گلیم وگبه فرشها نیز پیشرو بوده که زمینه کارافرینی جدیدی را در عرصه صنعت فرش ایجاد نموده است که بازار خوبی را برای این محصول بوجود اورده است.

 

مجموعه اینترنتی فروشگاه گبه و گلیم ما با ایجاد بستری مناسب و فعال در حوزه فرش برای مشتریان خود این محصولات را باکیفیتی متنوع و مناسب وبا طرح هایی جذاب فراهم اورده است.

مدیریت فروش ما جهت هماهنگی قبل از خرید برای ارایه هرگونه مشاوره در خدمت مشتریان عزیز می باشد.

وحیدرضا کاظمی

09138701534

 

 

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!