خرید گبه ماشینی

برای خرید گبه ماشینی با طرح های زیبا و ماندگار از کارخانه های فرش کاشان با سایتهای ما همراه باشید .

 

گبه ها از اولین زیراندازهای بوده اند که توسط انسانها و زنان عشایر این سرزمین بافته شده است این گبه ها با ابتکار و خلاقیت زنان عشایر و با عشق به  طبیعت نقش های ان بافته شد.

خرید گبه ماشینی

رنگ های سنتی گبه ها

در گبه های قدیمی رنگ به کار برده شده در ان همان رنگ  پشم گوسفندان بود یعنی تقریبا رنگ به کار برده شده در گبه یا سیاه بود و یا سفید و یا خاکستری

در به کار بردن رنگ ها قول بود که اگر بافنده روز خوشایندی را سپری می کرد از سفید و اگر روز ناخوشایندی  داشت از رنگ سیاه ویا خاکستری در بافته خود استفاده مینموده.

به مرور بافندگان پس از مهارت فهمیدن که چه گونه می توان از رنگهای طبیعی  ساخت و درنقش نگاره های خیالی خود از ان استفاده کردند و طرح های رنگین تر و زیباتری را بافتند.

بعدها استقبال بیشتری از این دست بافته ها شد و رنگهای شیمایی جهت سرعت بخشیدن برای جواب به تقاضا در بافته ها به کار برده شد.

خرید گبه ماشینی

تولید گبه های ماشینی

امروزه با استفاده از دستگاه های جدید فرش ماشینی این گبه ها را با طرح هایی زیبا و چشم نواز در تنوع رنگ هشت و ده رنگ تولید می نمایند.

طرح های جدید شاید بعضا از طرح های اولیه تهی باشد ولی با زیبایی خاصی که دارد مشتریان و طرفداران بسیاری از ان استقبال کرده اند.

عرضه مستقیم گبه های ماشینی

مجموعه ما با توجه به شعار مشتری مداری و رضایت مشتری به کیفیت محصولات توجه ویژه ایی داشته و در نظر دارد بهترین و زیباترین طرح های گبه و گلیم فرش های کارخانه های فرش کاشان را برای مشتریان خود عرضه نماید.

برای سفارش و مشاوره خرید انواع محصولات فرش کاشان ، خرید گبه ماشینی و گلیم فرش های ماشینی با ما در تماس باشید.

خرید گبه ماشینی

 

vahidreza882@gmail.comجیمیل:

شماره تماس:

وحیدرضا کاظمی

09138701534

09380363929

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!