خرید اینترنتی گبه ماشینی

گبه ها و فرش های فانتزی از زیباترین بافته های فرش ایران زمین است که به صورت ماشینی نیز در تولیدات کارخانه های فرش کاشان می باشد خرید اینترنتی گبه ماشینی با عرضه مستقیم ازکارخانه را با مراجعه به سایت های ما سفارش دهید.

 

گبه های دست بافت های شناخته شده

گبه که به نام های مختلفی از جمله گاباج و یا در زبان های کردی و لری به اسم گاوا شناخته شده می باشدیکی از بهترین و ماندگار ترین طرح های سنتی فرش های اصیل ایرانی است که امروزه نیز مردم برای داشتن انها علاقه و اشتیاق نشان می دهند.

البته رایج ترین  نام برای ان در بین مردم  همان گبه می باشد و همینطور به نام خرسک نیز معروف بوده که در زبان بختیاری رواج دارد.

گبه فرش ها بیشتر در اندازه های 150*90سانتی متر بافته می شود و طراحی ان ها معمولا با زمینه های روشن و ساده بوده که با اشکال هندسی و یا نقوش گیاهان و بعضی از حیوانات نقش بسته می شده است.

 

خرید اینترنتی گبه ماشینی

 

این فرش که بیشتر توسط مردمی که در  کوههای زاگرس که از قبایل لر  و کرد قشقایی می باشند بافته می شود که بسیار محبوب بین این منطقه می باشد.

این بافته بیشتر توسط زنان این قبایل بافته می شود که به غیر از تامین نیاز برای زیر انداز هایشان منبع درامدی نیز برای خانواده از فروش انها می باشد.

گبه ها به واسطه نوع بافت و مواد تهیه انها قیمتی بسیارمناسبتر از دیگر فرش ها دارد که این مزیتی برای استفاده بیشتر از این محصول به حساب می اید.

فروش اینترنتی گبه های ماشینی

امروزه یکی از بهترین تولیدات کارخانه های فرش کاشان گبه های ماشینی می باشد که با تولید انبوه این محصول بازار داخلی و خارجی خوبی رابه دست اورده اند.

 

خرید اینترنتی گبه ماشینی با عرضه مستقیم ازکارخانه توسط فروشگاه های وسایت های تجاری ما  برای مشتریان قابل امکان بوده که مشتریان می توانند با قیمت مناسبتری  اقدام به خرید ان به  نمایند.

 

فروش عمده اینترنتی گبه های ماشینی

 

از دیگر امتیازات خرید از سایت های تجاری ما اطمیان از کیفیت محصولات می باشد که مشتریان با خیالی اسوده می توانند بهترین نوع کیفیت بازار را تهیه و استفاده نمایند.

فروش عمده نیز از طریق سایت های ما امکان پذیر می باشد که فروشگاه فروش این محصولات از جمله گلیم و گبه فرش می تونند این کالا را بدون واسطه وبا قیمت های بسیار مناسب تهیه و به دست مصرف کنند گان خانگی برسانند.

 

 

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!