خرید فرش ماشینی طرح گبه

برای مشاهده و خرید فرش ماشینی طرح گبه با انواع قیمت عمده  با مجموعه سایتهای تجاری ما همراه باشید.

گبه های سنتی را همه ما ایرانی ها  به خوبی اشنایی داریم گبه از دست بافت های قدیمی و کهن فرهنگ ما می باشد که طرح هایی بس خلاقانه و هنر مندانه ایی در ان به کار برده شده است.

و این بسیار جای تعجب وشگفتی داشته که طرح هایی با این زیبایی چه گونه بدون هیچ گونه نقشه و الگویی روی بافته نقش بسته می شده است.

 

راز ماندگاری طرح گبه ها

 

گبه ها ازهنر های اصیل ما ایرانیها است زنان هنرمند عشایر جهت تامین نیاز شان برای زیرانداز چنین بافته هایی را با دست توانای خودشان می بافتند و شاید نمیتوانستند پیش بینی نمایند که ان طرح های ساده و زیبایی که با قوه ذهن و با الهام از طبیعت خلق می کردند امروزه انرا به عنوان یک اثر تاریخی و ماندگار از ان یاد و اکرام نموده و چنین مشتاقانی را به طرف خود جذب نماید.

طرح های ساده ایی که یا از اشکال ساده هندسی ویا اشکال ساده جانوران و گیا هان شکل می گرفته است.

این طرح ها به نوعی نگاه زیبایی شناسی نشات گرفته از معرفت و پاکی روح این هنرمندان را از نگاه به طبیعت خداوندی نشات می گرفته که تا به الان  باعث ماندگاری این طرح های زیبا شده است.

 

خرید فرش ماشینی طرح گبه

 

فروش عمده گبه وگلیم فرش های ماشینی

طرح های سنتی در محصولات جدید فرش های ماشینی اما به نوعی دیگر خود رانشان داده که تولید کنند گان این محصولات با در نظر گرفتن این قدمت رنگ ها و مدل های متنوعی را با رنگ های ترکیبی و متعدد در تولیدات خود به کار برده اند که از جذابیت و چشم نوازی خاصی بهر می گیرد.

این تولید کنندگان این محصولات را در طرح های سنتی با کیفیت های مختلف تولید کرده وبه دست مشتریان در بازار عرضه می دارند.

عرضه انواع خرید فرش ماشینی طرح گبه وگلیم فرشها ی ماشینی برای مشتریان به تمام نقاط سراسر کشور را در سایت های ما شاهد باشید.

tarhbastan@gmail.com

شماره تماس:

وحیدرضا کاظمی

09138701534

09380363929

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!