گلیم فرش کناره

گلیم فرش کناره یکی از بهترین و با کیفیت ترین محصولات تولید شده در شرکت ما است که ما آن را در بالاترین کیفیت از طریق این سایت به شما عزیزان ارائه می نماییم.

انسان هایی که در حدود 8000 سال پیش در  مناطق جنوب شرقی مازندران ساکن بودند جزو اولین کسانی بودند که توانستند پشم و موی حیوانات اهلی مانند گوسفند و بز را تراشیده و سپس از آن ها تار و پودهایی به وجود آورند. این تار و پودها در کاوشات باستانی شناسی در این منطقه کشف شده است و بیانگر این موضوع است که مردم آن منطقه از این تار و پودها برای بافتن زیر اندازهایی مانند گلیم و گبه استفاده می کردند.
در آن زمان گلیم و گبه تنها کاربردی که داشت این بود که از آن برای زیر انداز استفاده می نمودند، اما به مرور زمان و به خصوص در زمان فعلی، گلیم یک اثر هنری و سنتی است که بیشتر برای کسانی که به هنرهای سنتی و قدیمی علاقه دارند استفاده می شود.

گلیم فرش کناره

فروشگاه اینترنتی گلیم فرش کناره

گلیم ها دارای طرح ها و نقش های بسیار زیبا و منحصر به فردی هستند که در بافت آن ها استفاده می شود و باعث زیبایی و جلوه آن می گردد. طرح های بافته شده در گلیم های دستی هنر دست و ذهن هنرمندانی است که با توجه به آن چیزی که در ذهن خود دارند و الگویی که از تصاویر ذهنی خود گرفته بودند، بر گلیم ها نقش های منحصر به فرد و زیبایی را خلق می کردند.
یکی از زیباترین نقش هایی که بر گلیم زده می شد نقش خورشید است که به آن گل خورشید گفته می شود که نشان دهنده برکت خورشید و باروری خاک است و به این ترتیب هر کدام از نقش ها دارای معنی خاصی بودند.

گلیم فرش کناره

خرید اینترنتی گلیم فرش کناره

طرح های معروف در بافت گلیم

  • طرح ها و شکل های هندسی
  • چهار تکه
  • بته جقه
  • گل خورشید

گلیم فرش کناره

سفارش انواع گلیم فرش کناره

گلیم فرش های کناره ای که در این سایت مشاهده می نمایید، از بهترین و عالی ترین مواد اولیه و در کارخانجات بزرگ کشور تولید شده اند و با زیبایی منحصر به فرد خود می توانند جلوه ی بسیار زیبایی را به منزل شما هدیه دهند و با درخشش خود دیدگان را به خود خیره نمایند.
برای خرید انواع زیبای گلیم فرش کناره با فروشگاه اینترنتی ما همراه باشید و گلیم فرش مورد نظر خود را سفارش دهید و آن را در اولین فرصت از ما تحویل بگیرید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!