فروشگاه فرش گبه

گبه از هنر ها و اثار ارزشمندی هستند که همچنان طرفداران زیادی داشته و زیبایی طرح های ان به طوری است که هنوز طرفداران زیادی داشته که این اثار با ارزش را به عنوان زینت و زیبایی خانه ها  استفاده می نمایند  برای سفارش انواع طرح های سنتی میتوانید از فروشگاه فرش گبه به صورت اینترنتی خرید نمایید.

 

نقش های اصیل و ماندگار گبه این اثار را هرچه بیشتر ارزشمند تر نموده است نقشه هایی با طرح هایی زیبا از طبیعت و یا بعضا حیوانات و یا اشکال هندسی که همه از ذهن و خیال بافنده شکل می گرفته وبر بوم دار گبه نقش می بسته.

 

فروشگاه فرش گبه

 

نقش های گبه فرش های سنتی

 

ولی این نقش ها به طور کلی از یک مربع یا مسطتیل ویک لوزی در وسط ان تشکیل می دهد که رءوس هر یک از لوزی ها را به رءوس دیگر لوزی های دیگر وصل می کند و این یکی از طرح های اصلی گبه ها بوده است.

از طرح های اصلی دیگر گبه فرش نقوش بوته جقه و گلهای مختلف به طریقه هندسی نیز جای خاصی در طرح های گبه ها دارد .

در مجموع می توان وجه مشترک تمامی گبه های سنتی را طرح های الهام گرفته از طبیعت دانست که طی صد ها و یا هزارن سال پرورش یافته است.

 

 

گبه به عنوان یک اثار ارزشمند

 

این گبه ها به واسطه نبود امکانات اولیه با ابزاری ساده وبه صورت خلاقانه ایی بافته می شده است.

امروزه از گبه نه فقط به عنوان لوازم مصرفی بلکه بیشتر به عنوان طرح های ارزشمند باستانی و قیمتی نیز جهت زینت و زیبایی خانه ها استفاده می شود  که داشتن انها را به عنوان یک ارزش در خانه ها  قلمداد می نمایند.

 

فروش مناسب گبه ماشینی

 

طرح های جدید گبه فرش های ماشینی همه الگو گرفته از این گبه فرش ها سنتی بوده که به مرور انها را با طرح هایی از سر هنر و سلیقه تلفیق نموده اند که با ذایقه مشتریان خوش امده و از انها استقبال خوبی به عمل امده است.

این زیبایی با تلفیق رنگ های متعددی که در انها به کار برده شده نمود بیشتری پیدا می نماید.

 

فروشگاه فرش گبه

 

خرید این گلیم وگبه فرش ها را از فروشگاه فرش گبه با قیمت های مناسب و ارزان به همه مشتریان پیشنهاد می نماییم.

 

شماره تماس:

وحیدرضا کاظمی

09138701534

09380363929

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!