انواع پشتی ماشینی

مرکز تولید انواع پشتی ماشینی در غرب و جنوب کشور که مصرف پشتی بالا است قرار دارد که دراین مناطق پشتی هایی با طرح و مدل های سنتی، مدرن و فانتزی می باشند که مورد توجه مشتریان و خریداران است.

انواع پشتی ماشینی

مشاوره انواع پشتی

پشتی ماشینی یک کالای ارزشمند در خانواده ایرانی که از نسل قدیم بوده است می تواند به شما برای داشتن خانه ای زیبا کمک کند . اگر دکوراسیون منزل شما طوری باشد و مبل نداشته باشد پشتی را به عنوان دکوراسیون زیبا استفاده نمایید.
انواع پشتی ماشینی طرح ضدآب و قابل شستشو که تنوع بالایی دارند توانسته رضایت مشتریان را به خود جلب کند.

انواع طرح و جنس های متعدد شامل تیتانیوم ،‌فانتزی ،‌کوبلن و مراگونو نام برد.
از سایت ما می توانید انواع پشتی شامل پشتی کردی ، دست بافت و پشتی  گلیم را مشاهده کرد.

و همچنین سعی کردیم به صورت کامل از هر محصول در این سایت قرار داد تا شما بتوانید بدون هیچ گونه سردر گمی در انتخاب محصول خود نهایت دقت را به کار ببرید .

 

انواع پشتی ماشینی

ساختار تولید انواع پشتی ماشینی

تولید کننده پشتی های ماشینی انواع مختلفی از پشتی ها را تولید می کنند که شما رضایت کافی از آن داشته باشید .

تولید پشتی ماشینی جدید را می توان در شرکت های مختلف تولید کننده که در دو نوع پشتی ماشینی یونولیت کلاف دار و غیر کلاف دار دید زیرا این شرکت ها نیاز مشتریان را در نظر گرفته و می دانند افراد مختلف از طرح های جدید و مدرن استقبال می کنند .
پشتی های ماشینی ساختار کاملا مشابه با فرش ماشینی دارد .

الیاف استفاده از پشتی ماشینی همان الیاف اکرلیک هیت ست شده می باشد . از مزایای نخ اکرلیک هت ست می توان به نرمتر شدن نخ ، کاهش پرز نخ ، تثبیت حراراتی اشاره کرد.
استفاده از تکنولوژی و سیستم بافت باعث شده که پشتی ماشینی دارای کیفیت مناسب باشد .

درون پشتی از یونولیت استفاده می شود که به مقاومت و به نرمی پشتی کمک می کند. فوم یونولیتی علاو بر استحکام به سبک بوده پشتی کمک می کند .

 

انواع پشتی ماشینی

آشنایی با انواع طرح های پشتی ماشینی

  • طرح گل
  • طرح کهکشان
  • زمینه روشن
  • زمینه فیروزه ای

این مرکز در تولید پشتی به مرور جایگاه خود را در بازار و در بین مشتریان خود پیدا می کند . بیش از یک دهه توانسته است زیباترین و بادوام ترین انواع پشتی را به خانواده های خوش سلیقه ایرانی هدیه دهند. معمولا سایت ما امروزه نقش خوبی در ارائه قیمت ارزانترن پپشتی ها را دارد . برای خرید انواع پشتی های ماشینی می توانید با همکاران ما نیز در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!