مرغوب ترین پشتی های ماشینی

خریدار مرغوب ترین پشتی های ماشینی ، برای خرید این پشتی ها می تواند به بازارهای فرش و پشتی و یا سایت های اینترنتی فروش مراجعه و از طرح ها و رنگ های متنوع این محصولات استفاده کند.

پشتی فرش های ماشینی هنوز هم در بسیاری از شهرهای کشور طرفداران خود را دارد. سنتی خانه ها و مساجد نیز علاوه بر منازل از این پشتی ها استفاده می کنند. البته کیفیت پشتی مصرف آنها نسبت به منازل پایینتر است.

مرغوب ترین پشتی های ماشینی

طرح و مدل مرغوب ترین پشتی های ماشینی

پشتی از گذشته دارای اهمیت ویژه ای در منازل ایرانیان بوده و هنوز هم در کنار مبلمان مدرن خود نمایی می کند. پشتی انواع مختلفی دارد از جمله پشتی های بافته شده از فرش و گلیم و یا پشتی های دوخته شده از پارچه های سنتی و ضخیم.
پشتی فرش های دستباف دارای نقش های زیادی هستند که هرکدام معانی خاص خود را دارند. امروزه پشتی های ماشینی نیز بسیار متنوع و در طرح ها و رنگ های متفاوت عرضه می شوند و به راحتی می توان با استفاده از هارمونی رنگ ها، آنها را با پرده و فرش و دیگر لوازم منزل ست کرد.
این پشتی ها در کیفیت های متفاوت 500 شانه، 700 شانه، 1000 و 1200 شانه موجودند و مصرف کننده با توجه به نوع مصرف و استفاده خود، می تواند بهترین انتخاب را داشته باشد.

مرغوب ترین پشتی های ماشینی

بررسی پشتی های ماشینی موجود در بازار

پشتی ماشینی دارای ساختاری مشابه فرش ماشینی است. الیاف استفاده شده در بافت رویه پشتی مشابه فرش ماشینی است. با بکار بردن تکنولوژی بافت مشابه فرش ماشینی در این نوع پشتی ها، این محصولات دارای کیفیتی مشابه فرش های ماشینی هستند.
امروزه برای پرکردن داخل پشتی ها از یونولیت فشرده استفاده می شود که باعث نرمی و طول عمر بیشتر آن نسبت به کارتون می گردد. و مواد استفاده شده در آنها روی قیمت بسیار تاثیر گذار است. اندازه این پشتی معمولا در طول 100 سانتی متر و ارتفاع 50 سانتی متر می باشد.

مرغوب ترین پشتی های ماشینی

قیمت مرغوب ترین پشتی های ماشینی

خریداران پشتی خانگی به دنبال طرح هایی هستند که بتوانند آن را با فرش منزلشان ست کنند. تولیدی های این محصولات با عرضه طرح های بسیار متنوع و رنگ بندی متفاوت، این امکان را به مشتری می دهند که بهترین انتخاب را داشته باشد.
قیمت این پشتی بسته به نوع و طرح و مواد درونی و ابعاد آن ها متفاوت است.برای آگاهی از قیمت روز این محصولات می توان به سایت های فروش اینترنتی مراجعه نمود و لیست قیمت ها را دریافت کرد. شما نیز می توانید برای خرید انواع پشتی های ماشینی با همکاران ما در واحد فروش تماس حاصل نمایید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!