گبه فرش درجه یک

مرکز خرید عمده گبه فرش درجه یک ، با ارائه ی محصول با کیفیت و مرغوب به صورت حضوری و اینترنتی به مشتریان، امکان بهره مندی از طرح های متنوع و قیمت های مناسب را برای آن ها فراهم کرده است.

فرش گبه یکی از اصیل ترین فرش های ایرانی است که سابقه ی تولید آن به عشایر بر می گردد. امروزه گبه فرش های ماشینی در طرح های متنوع و زیبایی موجودند و توانسته اند جایگاه ویژه ای در خانه های ایرانی پیدا کنند.

موارد استفاده ی گبه فرش درجه یک

گبه فرش ها انتخاب مناسبی برای فرش راهرو، آشپزخانه و راه پله است و علاوه بر این برای پهن کردن در تراس و بالکن و فضاهای بیرونی کاربرد دارد. در واقع فرش گبه اولین انتخاب برای کسانی است که می خواهند تلفیقی از دکوراسیون مدرن و کلاسیک را در خانه ی خود داشته باشند.

گبه فرش درجه یک

تفاوت گبه فرش های قدیمی و جدید

در قدیم رنگ گبه ها، رنگ پشم گوسفندان بودند که از سه رنگ سفید و سیاه و خاکستری تشکیل می شد و با توجه به روحیه بافنده در بافت گبه استفاده می شد
با گذشت زمان بافنده ها از رنگ های طبیعی و گیاهی برای رنگ کردن پشم گوسفندان استفاده کردند و گبه های رنگارنگ و متنوعی را تولید نمودند.امروزه از رنگ های شیمیایی نیز برای رنگ کردن استفاده می شود.
تولید کنندگان گبه های ماشینی نیز از همین رنگ ها و طرح ها ایده گرفته اند و طرح های مورد علاقه ی مشتریان را تولید کرده اند.

گبه فرش درجه یک

مرکز خرید و فروش گبه فرش درجه یک در بازار

امروزه خرید و فروش محصولاتی همچون گبه، گلیم، پشتی و… به آسانی از طریق سایت های اینترنتی امکان پذیر است. با مراجعه به این سایت می توان از مشاوره های قبل از خرید و نظرات دیگر کاربران مطلع شد و از تنوع طرح ها و رنگ های مختلف این محصولات بازدید کرد.
همچنین به دلیل حذف بسیاری از واسطه ها و خرید مستقیم، کمترین و مناسبترین قیمت به مشتری ارائه می شود.

گبه فرش درجه یک

قیمت فروش عمده گبه فرش درجه یک در بازار

علاوه بر عواملی همچون:

  • ابعاد گبه
  • تراکم و تعداد شانه
  • تعداد رنگ های به کار رفته در بافت گبه
  • طرح و نقشه گبه

که در قیمت گبه فرش های موجود در بازار تاثیر گذار است، در خرید عمده به دلیل حجم بالای سفارش، قیمت به شکل چشمگیری کاهش می یابد. حال اگر این خرید به صورت مستقیم از خود تولید کننده صورت گیرد، مطمئنا قیمت بهتری ارائه می شود.
خرید اینترنتی از مراکز و نمایندگی های فروش عمده انواع گبه فرش ، این امکان را برای خریداران فراهم نموده است.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!