جدیدترین قیمت پشتی ماشینی

جدیدترین قیمت پشتی ماشینی در بازار را می تواند از نمایندگی ها و مراکز پخش این محصولات خواست.بسیاری از این مراکز امروزه به صورت آنلاین فعالیت دارند و کار را برای مشتریان بسیار راحت کرده اند.

علاوه بر وجود مبلمان مدرن در منازل امروزی، شاهد وجود پشتی های سنتی در هر خانه ای می باشیم. وجود پشتی در کنار لوازم سنتی مثل سماور های ذغالی، گلیم و گبه های سنتی فضایی دلنشین برای افراد ایجاد می کند.

جدیدترین قیمت پشتی ماشینی

بررسی پشتی های ماشینی موجود در بازار

ساختار پشتی های ماشینی موجود در بازار، مشابه فرش ماشینی است و الیاف به کار رفته در بافت رویه نیز همانند فرش است. در بافت این پشتی ها از تکنولوژی به کار رفته در بافت فرش ماشینی استفاده می شود بنابراین کیفیت این محصولات مشابه فرش است.
این پشتی ها مانند فرش در تراکم های مختلف 250 شانه، 500 شانه و… تولید می شوند که در قیمت گذاری آنها موثر می باشد. در گذشته برای پر کردن پشتی ها از پشم و پنبه و کمی جلوتر از کارتون و شانه ی تخم مرغ استفاده می کردند که طول عمر کمی داشت. امروزه در پر کردن پشتی های ماشینی از یونولیت فشرده استفاده می کنند که طول عمر بیشتری از کارتون ها دارد.
اندازه این پشتی معمولا در طول 100 سانتی متر و ارتفاع 50 سانتی متر می باشد.

جدیدترین قیمت پشتی ماشینی

ارائه ی جدیدترین قیمت پشتی ماشینی در بازار

به دلیل استقبال ایرانیان و فضاهای متنوع و کاربردی از پشتی های سنتی، کارخانه های این محصولات برای پاسخگویی به نیاز مصرف کنندگان، طرح های متنوع و جدیدی را به بازار عرضه می کنند.
بنابراین قیمت های متنوعی بر اساس طرحها و ابعاد پشتی ها موجود می باشد، به همین منظور سایت ها و مراکز پخش فعال اینترنتی در این زمینه با ارائه ی قیمت های به روز محصولات خود، سعی در نشان دادن حسن نیت خود به مشتری و جلب اعتماد آن ها را دارند.
علاوه بر مراجعه آنلاین می توان به صورت حضوری به بازار های فرش و پشتی مراجعه نمود و از قیمت های جدید مطلع شد.

جدیدترین قیمت پشتی ماشینی

فروش جدید ترین پشتی های ماشینی در بازار

امروزه به طرفداران فضاهای سنتی روز به روز اضافه می شود و این نشان دهنده علاقه ی خاص ایرانیان به طرح های سنتی و قدیمی است. وجود رستوران ها و سفره خانه های سنتی در سطح شهر ها نشانه ای بر اثبات این قضیه می باشد.
برای اطلاع از جدید ترین طرح ها و رنگ های پشتی های ماشینی ساده ترین راه، مراجعه به سایت های آنلاین و مشاهده محصولات آن ها می باشد. برای خرید انواع پشتی ماشینی با ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!