فروشگاه پشتی

پشتی ها از لوازم ضروری منزل در قدیم بوده که حتی المقدور برای اتاق مهمان برای احترام مهمانها در نظر گرفته می شده وامروزه نیز طرح های جدید این پشتی ها باعث زینت خانه ها شده است فروش عمده این پشتی در فروشگاه پشتی اینترنتی ما با طرح های متنوع وزیبا در دسترس مشتریان عزیز قرار می گیرد.

در زمانه ای قدیم که که از مبلمان های خبری نبود این پشتی ها جایگاه ویژه ایی بین مردم داشت به نحوی که برای نوعرسان به عنوان لوازم ضروری جهزیه برای خانه جدید شان در نظر می گرفته اند.

 

انواع پشتی های محلی

پشتی ها را در مناطق مختلف بسته به نوع بافت ان منطقه با توجه به اداب و رسوم به مدل های متفاوت درست می نموده اند به عنوان مثال پشتی های خلیجی یا پشتی سنتی ترمه و یا شاهنشین که هرکدام مختص مصرف یک محله و یا منطقه ایی از کشور بوده که احتمال داشت که در جاهای دیگر کشور نیز استفاده شود.

پشتی فرش ها که در قدیم رویه های ان را با طرح های فرش به طور دستی بافته می شد مدل هایی است که در قدیم هم دربین پشتی ها از مصرف بالاتری برخوردار بوده است.

 

فروشگاه پشتی

 

فروش عمده پشتی های جدید

یکی از خصوصیات این پشتی ها زیبایی و تنوع طرح های این پشتی ها بوده که مروزه نیزبر طرج ها و مدل های زیبای ان به مراتب اضافه شده است.

از مزیای این پشتی ها این بوده که طرح هایی با هم مانندی طرح های فرش بافته می شود که باعث افزایش علاقه مندی مشتریان برای خرید این پشتی ها شده است.

فروشگاه های اینترنتی پشتی کاشان

فروشگاه اینترنتی پشتی ومحصولات فرش ما برای جلب نظر و توجه مشتریان بهترین طرح های این پشتی ها را از بین مدل های متنوع گلچین نموده و در اختیار مشتریان خود قرار داده است.

 

 

برای خرید از فروشگاه پشتی با مراجعه به سایت های تجاری ما پس از اطلاع از انواع قیمت این پشتی طرح های مورد نظر خود را انتخاب و سفارش دهید.

مدیریت فروش

وحیدرضا کاظمی

09138701534

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!