گبه های جدید

گبه ها و فرش های فانتزی از اثار زیبایی هستند که که جزؤ اولین زیراندازهای بشری بوده که به واسطه نوع بافت انها بسیار مناسب برای استفاده می باشد امروزه نیز انواع گبه های جدید  در بازار موجود می باشد.

گبه های سنتی قدمتی دیرینه داشته که طرح های بسیار جذاب و زیبایی دارد.

گبه های جدید

بافت گبه های سنتی

این گبه بافتی متنوع داشته که با مواد اولیه پشم گوسفندان توسط عشایر کوچ نشین بافته می شده است یعنی مواد اولیه ان همیشه موجود و در دسترس بوده است از بهترین گبه های عشایر مناطق استان فارس  بوده که گوسفندان انها در چراگاه های دشت های رشته کوه های زاگرس تغذیه می شدند که به این واسطه  پشم گوسفندان این مناطق لطافت و درخشندگی بیشتری نسبت به نقاط دیگر کشور دارند.

وحتی رنگ های استفاده شده در این نوع گبه ها نیز از رنگ های طبیعی خود پشم گوسفندان و یا از مواد گیاهی و خوراکی استفاده می شده است. که به مرور امروزه از رنگ های شیمیایی نیز استفاده می شود.

گبه های جدید که ترکیبی از طرح های سنتی و مدرنیته می باشد اما طرح های بسیار زیبایی دارد که در طرح های زیادی تولید شده که مورد استقبال عموم مردم قرار گرفته است.

 

گبه های جدید

 

فروش انواع گبه های ماشینی

مدل های جدید گبه را در کیفیت تراکم های مختلفی تولید وبه بازار عرضه می نمایند  تراکم در این نوع محصولات وبه ویژه فرش تعداد گره دریک رج می باشد که هرچه این میزان بیشتر باشد از کیفیت بالایی برخوردار بوده و تصویر نقشه ها در این مدل زیبایی بیشتری را برای ببیننده به همراه خواهد داشت.

زیباترین طرح های گبه و گلیم فرش های ماشینی از طریق مجموعه سایت های اینترنتی ما برای علاقه مندان به این محصولات در نظر گرفته شده است.

برای انواع سفارش این محصولات زیبا با مدیریت فروش ما مشاوره داشته باشید.

 

 

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!