انواع گبه فرش

نمایندگی فروش انواع گبه فرش درجه یک، با ارائه ی محصول با کیفیت و قیمتی مناسب همانند قیمت درب کارخانه به مشتریان، سعی در جذب مشتری و فراهم نمودن رضایت آن ها را دارد.

فرش گبه های دستباف ایرانی از جمله بهترین و عالی ترین ها در جهان هستند. این فرش گبه ها بسیار زیبا و چشم نوازند و جلوه ی بی نظیری به منزل شما می بخشند.

گبه فرش چیست؟

گبه نوعی زیر انداز است و مانند فرش بافی از ارزش هنری بسیاری برخوردار است و طرفداران خاص خود را دارد. دلیل نامگذاری این قالیچه به عنوان گبه، ضخیم بودن آن و کاربرد مفیدش در حفاظت از سرماست.

انواع گبه فرش

تفاوت های قالی با انواع گبه فرش

گبه در گذشته به قالیچه ی خرسک معروف بوده و از جنس همان قالی می باشد ولی تفاوت هایی نیز با قالی دارد. از جمله:

  • سایز کوچکتر گبه نسبت به قالی
  • بلندی پرزها
  • نرمی گبه به نسبت قالی که به دلیل تعداد پود بیشتری است که در بافت آن به کار رفته است.
  • گبه ها عمدتا بر روی دارهای زمینی بافته می شوند.
  • برخلاف قالی که دارای طرح و نقشه ی از پیش تعیین شده است، در بافت گبه هیچ نقشه ای از قبل وجود ندارد و طرح و نقش آن حاصل نقش پردازی سنتی و ذهنی بافندگان است.
  • گبه ها معمولا در رنگ های روشن نظیر کرم، شیری و سفید موجودند.
  • گبه هنر دست زنان عشایر مناطق مختلف کشور است.

بازار عرضه انواع گبه فرش

گبه فرش ایرانی امروزه مشتریان خاص خود را در بازار های داخلی و خارجی دارد.برای خرید این محصولات خاص و با کیفیت ایرانی می توان از سایت های فروش اینترنتی کمک گرفت.
در حال حاضر نمایندگی های فعال و شناخته شده ای در این زمینه فعالند و تولیدات خود را به راحتی در بازار های اینترنتی به مشتریان ارائه می دهند.

انواع گبه فرش

قیمت فروش انواع گبه فرش درجه یک در بازار

امروزه قیمت گبه فرش های دستباف بسیار بالاست و به همین دلیل تولید کنندگان صنعت فرش دست به تولید انواع گبه فرش های ماشینی بنا به سلیقه ی مصرف کنندگان زدند.
در خرید گبه عواملی مثل اندازه، طرح و تعداد رنگ های به کار رفته در آن، بر قیمت گبه فرش تاثیر می گذارد. برای بهره مندی از مناسبترین قیمت، بهترین راه مراجعه به نمایندگی های پخش آنلاین این محصولات است.

انواع گبه فرش

نمایندگی فروش انواع گبه فرش در بازار

برای خرید انواع گبه فرش ها بهتر است به نمایندگی های فروش این محصول مراجعه کنیم تا با حذف واسطه، قیمت بهتری در خرید داشته باشیم و با ارائه ی ضمانت نامه از سوی نمایندگی، از اصل بودن محصول موردنظر اطمینان حاصل کنیم. شما نیز می توانید برای خرید انواع مختلف گبه فرش با ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!