قیمت پشتی فوم

پشتی های فوم اقلام با دوام و با کیفیتی هستند که با توجه به کارایی و ویژگی های مصرفی بالایی که رارند به بهترین و مناسب ترین قیمت ها در بازار یافت میشوند.

پشتی ها انواع مختلفی دارند که امروزه با قیمت های متفاوت در دسترس عموم قرار گرفته اند که نیاز مشتریان با هر بودجه و سلیقه ای را بر آرده میکنند. داخل پشتی ها معمولآ با الیاف مختلفی پر میشود که جنس آنها تاثیر مستقیم بر قیمت این محصولات دارد.

قیمت پشتی فوم

این الیاف را می توان به دو دسته اصلی تقسیم کرد:

  • پرز ها
  • فوم ها

دسته فوم ها نیز خود تنوع بسیاری دارند و در این دسته میتوان فوم های درجه یک یا از فوم های معمولی استفاده کرد. این موضوضوع بستگی به کارخانه یا نوع سفارش محصول دارد.

فروش انواع پشتی فوم

پشتی های فوم نیز مانند سایر انواع پشتی فرشی ها کارخانه های تولیدی بسیار در نقاط مختلف ایران دارند. این کارخانه ها نمایندگی های فروش متعددی در ایران به وجود آورده اند که سبب گسترش فروش آنها در سطح کشور میشود.
این نمایندگان نیز با در نظر گرفتن پخش و فروش عمده امکان خرید فروشگاه ها و مراکز خرید خانگی سطح شهر را فراهم آوردا اند. به این ترتیب افراد در تمام نقاط کشور به این محصولات و تولیدات داخلی با قیمت های مناسب دسترسی دارند.
اما این روند فروش تفاوت هایی در قیمت و هزینه های جانبی حمل و نقل دارند که با در نظر گرفتن دسترسی شهری به آنها در ادامه به این تفاوت قیمت ها خواهیم پرداخت.

قیمت پشتی فوم

قیمت انواع پشتی بادوام

قیمت انواع پشتی به کیفیت تولید آن و همچنین نحوه خرید آن بستگی دارد.به طوری که به طبع قیمت پشتی هایی که با فوم های درجه یک پر شده اند از سایر دسته ها بیشتر است.
همچنین تراکم بافت فرش رویی پشتی ها نیز در قیمت آنها به شدت تاثیر گذار است. این فرش ها از ۴۰۰ تا ۱۲۰۰ شانه بافته میشوند. در ادامه باید بدانیم که خرید مستقیم از کارخانه های تولیدی و یا تولید کنندگان این محصولات به علت نبود واسطه های فروش و همچنین کاهش هزینه های حمل و نقل و فروش قیمت مناسب تری نسبت به دیگر روش ها دارد.

قیمت پشتی فوم

به علاوه بعضی فروشگاه ها یا مراکز فروش سطح شهر نیز وجود دارند که با قیمت هایی مناسب محصولات خود را عرضه میکنند این مراکز خرید نیز به علت وجود رقابت در میان تمام فروشنگان عمده یا جزئی سطح شهر، فروش فوق العاده و تخفیفاتی ویژه برای مشتریان خود در نظر میگیرند که سبب مقرون به صرفه تر شدن قیمت محصولات میشود.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!