گبه فرش فانتزی

گبه فرش فانتزی انواع مختلفی داشته و در طرح های متنوعی تولید و توزیع می شوند و به صورت عمده و خرده در بازار ها و مراکز فروش مختلف با فیمت خوب و مناسب به فروش می رسند.

استفاده از فرش های مختلف از زمان های قدیم بسیار مورد توجه بوده است که قبلا انواع دستباف آن را مورد استفاده قرار می دادند. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و به وجود آمدن دستگاه های مختلف،انواع فرش ماشینی تولید شده و با قیمت مناسبتر از انواع فرش دستی به فروش می رسند.
گبه فرش نیز هم در نوع دستی و هم در نوع ماشینی در طرح ها و رنگ های زیبا موجود می باشد و در بازار های کشور خرید و فروش می شود. گبه فرش فانتز یکی از پرطرفدارترین و پر فروش ترین نوع کالا می باشد که در انواع و ابعاد مختلف تولید و توسط خریداران تهیه می شود و مورد استفاده در مکان های مختلف قرار می گیرد.
البته در کنار فرش گبه فانتزی انواع دیگر آن نیز بسیار محبوب بوده و هر کدام از آن ها متناسب با سلیقه مشتری در بازار خرید و فروش می شوند.

گبه فرش فانتزی

رنگبندی انواع فرش گبه ایرانی

فرش گبه بسیار نرم و با دوام می باشد و دارای رنگ بندی های بسیار زیبا و دلنشین است. این فرش علاوه بر استفاده در فضاهای مختلف خانه در بیرون نیز مورد استفاده قرار می گیرد.
کسانی که به تفریح و استراحت راحت در بیرون از منزل علاقه دارند از این نوع فرش استفاده کرده و آن را همراه خود می برند.

برخی از رنگبندی های زیبای این فرش عبارتند از:

  • سرمه ای
  • طوسی
  • آبی فیروزه ای
  • کرمی
  • گردویی

و چند رنگ دیگر که زیبایی خاصی به این فرش ها مخصوصا نوع فانتزی آن می بخشد. رنگ بندی این فرش ها در حدود 6 تا 8 نوع رنگ می باشد و همین تنوع باعث انتخاب کالا به شکل دلخواه می شود.

گبه فرش فانتزی

فروش فرش گبه فانتزی به قیمت عمده

قیمت انواع فرش گبه فانتزی بسیار مناسب می باشد و از زیبایی خاصی برخوردار است. شکل این گونه کالا از اشکال مختلفی تشکیل شده است و هر کدام برای هر محلی از خانه بسیار مناسب است.
قیمت این نوع فرش از حدود300 هزار تومتن در بازار آغاز می شود و ادامه می یابد. فروش عمده این کالا نیز از اهمیت فوق العاده ای برخوردار می باشد که در این صورت قیمت محصول کاهش می بابد.
معمولا در خرید و فروش فانتزی این کالا قیمت آن به قیمت تولیدی به فروش کی رسد و سود زیادی روی آن کشیده نمی شود. در صورت خرید محصول به صورت خرده و البته به طور مستقیم از تولید کنندگان محصول،می توان گفت قیمت آن به همان قیمت عمده فروخته می شود. زیرا واسطه ای در خرید محصول وجود نداشته و خرید و فروش به صورت مستقیم انجام می گیرد.

گبه فرش فانتزی

قیمت فرش گبه دستباف و ماشینی

مراکز فروش انواع فرش گبه و دیگر انواع آن را هم در نوع دستی و هم در نوع ماشینی به فروش می رسانند. قیمت هر کدام از آن ها همانطور که می دانیم متفاوت می باشد و قیمت فرش گبه دستباف گرانتر از نوع ماشینی می باشد.
قیمت فرش گبه دستباف از قیمت نزدیک به 3 میلیون تومان آغاز می شود و تا قیمت های بالاتری نیز ادامه می یابد. از این رو فرش های ماشینی قیمت مناسبتری نسبت به نوع دستی داشته و از این رو فرش گبه ماشینی و فانتزی جایگزین بسیار خوبی برای برای نوع ماشینی می باشد.
فرش های متشینی گبه فانتزی بسیار مقاوم تولید می شوند و بسیار نرم و با کیفیت می باشند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!