فرش گبه کاشان

مرکز فروش عمده فرش گبه کاشان ، با  ارائه محصولات این تولید کننده ی داخلی با قیمت مناسب به بازار، توانسته است جایگاه ویژه ای در بین مشتریان کسب نماید.

از جمله اولین نیاز های بشر، زیر اندازهایی بود که بشر به فکر بافت آن افتاد.گبه از اولین این زیر اندازها بود و به دلیل اینکه صرفا جهت تامین این نیاز بافته می شد، طرح و نقشه ی آن ذهنی و خیالی بود و توجه زیادی به این طرح ها نمی شد.

 

فرش گبه کاشان

 

طرح ها و مشخصات گبه فرش ها

گبه محصولی بین فرش و گلیم به شمار می آید، طرح های گبه شباهت زیادی به گلیم دارد و از طرفی طول خواب نخ آن مانند فرش پرز دارد، و این از عوامل نسبت گبه به فرش و گلیم محسوب می شود.
در بافت گبه فرش، بافندگان یک یا چند طرح را در ذهن داشته و به مرور با افزایش مهارت در بافندگی، شکل ها و طرح های جدید تری به بافتشان اضافه می کردند. هر یک از این طرح ها و نقشه ها نماد و تعبیری خاص هستند و نشان دهنده ی ذوق و هنر بافنده می باشند. از جمله ی این طرح ها می توان به طرح خشتی، شیر، درخت، گل گبه، حوض گبه و… اشاره نمود.

 

فرش گبه کاشان

 

قیمت فروش فرش گبه ی کاشان در بازار

قیمت محصولات فرش مانند گبه فرش ها، به عواملی همچون:

  • تعداد رنگ های به کار رفته در بافت آن که می توان 8 رنگ و 12 رنگ باشد.
  • تراکم و تعداد شانه که 320 و 500 شانه است.
  • جنس الیاف بافته شده که می تواند از نوع هیت ست و یا پلی استر مرغوب باشد.

وابسته می باشد.
گروه تولیدی کارخانجات کاشان باتولید گبه فرش های متنوع و مرغوب، سعی در راضی نگه داشتن همه مشتریان نموده است. برای آگاهی از قیمتها می توان به سایت های معتبر فروش مراجعه و علاوه بر بازدید از طرح های متنوع، از لیست قیمت ها مطلع شد.

 

فرش گبه کاشان

 

فروش عمده فرش گبه کاشان در بازار

گروه تولیدی کارخانجات گبه ی کاشان، با الهام از طبیعت محل زندگی عشایر کشور، محصولات خود را تولید می کنند. این محصولات در طرح ها و رنگ های متنوع برای عرضه به بازار در اختیار نمایندگی های این کارخانه ها قرار می گیرد.
برای خرید انواع فرش گبه بهترین راه مراجعه به همین نمایندگی ها می باشد چرا که می توان از کیفیت و اصل بودن محصول مطمئن بود و براساس نیاز در هر تعداد سفارش خود را خریداری کرد.

مدیریت فروش

وحید رضا کاظمی

09138701534

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!