رویه پشتی جدید

پشتی ها از ملزومات راحتی برای خانواده در نظر گرفته می شده است که امروزه در نوع خود از مدلهای و طرح های جدید و متنوع و زیادی تولید و استفاده می شود رویه های جدید طرح فرش که امروزه با طرح های جدید وزیبایی که دارد خریداران زیادی پیدا نموده است.فروش انبوه  رویه پشتی جدید با طرح هی متنوع از طریق سایت های تجاری ما امکان پذیر می باشد.

پشتی فرش ها تنوعی بسیار در بازار داشته که این مدل ها مورد استقبال سلیقه های مختلف قرار گرفته  و تولید کنندگان رویه های این پشتی ها برای جذب مشتریان بیشتر این محصول را در مدل های متنوع تولید نموده و به مشتریان عرضه می دارند.

عرضه انبوه رویه پشتی های ماشینی

 

پشتی فرش که در مدل سنتی خود از رویه با فرش دست بافت بافته می شد که هم اکنون به واسطه هزینه و زحمت زیاد در تولید انها به ندرت از انها استفاده می شود.

رویه های ماشینی با طرح های زیادی که در تولید انها با موادی که در داخل این پشتی ها استفاده می شود کار را بسیار راحت نموده و تولید انبوه انها به خاطر تقاضای زیاد مشتریان در کار گاه های دوخت پشتی انجام میگیرد.کارخانه های فرش نیز به واسطه این تقاضا رونق بهتری پیدا نمودهاستو این رویه ها را با طرح های 700،1000،1200 شانه تولید و به بازار عرضه می نماید.

 

رویه پشتی جدید

 

تولید رویه پشتی فرش کاشان

 

فروش عمده انواع این رویه ها به صورت انبوه و عمده نیز در سایتهای ما امکان پذیر می باشد.

بیشتر مشتریان در شهرهای دور به واسطه کاهش هزینه ارسال  پشتی رویه پشتی را به صورت انبوه  خریداری نموده و با دایر نمودن کارگاه دوخت پشتی در شهر خود  پشتی ها را تولید  نموده و به شهر خود ومناطق اطراف  عرضه می نمایند.

 

قیمت مناسب رویه پشتی فرش

 

سایت های تجاری ما در زمینه تولید پشتی و رویه های پشتی به صورت عمده و انبوه فعالیت داشته واین محصولات را با بهترین کیفیت از کارخانه های فرش کاشان به مشتریان ارایه می نماید.

برای سفارش  مناسبترین قیمت رویه پشتی جدید با انواع طرح های ان با مشاوره با ما خریدی متفاوت را تجربه نمایید.

 

 

مدیریت فروش

وحیدرضا کاظمی

09138701534

 

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!