مرکز خرید گلیم و گبه

مرکز خرید گلیم، گبه و فرش های فانتزی کاشان با طرح های زیبای سنتی و مدرن تولید بهترین کارخانجات شهر کاشان به صورت اینترنتی در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

 

گبه و گلیم های سنتی

 

گبه و گلیم های ماشینی از محصولات پر فروشی هستند که به واسطه طرح ها و کیفیت مطلوبی که دارند مورد پسند مشتریان قرار گرفته است

بهترین طرح های این گلیم و گبها همان طرح های سنتی و قدیمی ساده بافت زنان عشایر می باشد که همچنان از علاقه به انها کاسته نشده است.

گلیم و گبه ها تفاوت هایی بایکدیگر دارند که این تفاوت در قیمت و فروش انها تاثیر داشته و مشتریان خاص خود را دارد کما اینکه بسیاری از مشتریان خانگی درصدد تهیه هردو محصول برای خانه های خود می باشند.

مرکز خرید گلیم و گبه

 

فروش عمده گلیم و گبه

 

شاید گلیم ها بیشتر مورد توجه مشتریان می باشد که شاید به واسطه قیمت انها است و یا نوع بافت ان که از درخشندگی بیشتری نسبت به گبه ها برخوردار می باشد.

قیمت گلیم ها به واسطه نوع مواد به کار برده در ان از بهای کمتری برخوردار بوده که این برای مشتریان قابل توجه می باشد.

گلیم ها را اغلب می توان در راه پله و یا راه رو ها استفاده نمود که استفاده زیادی از ان در مکانها به کار برده می شود.

کاشان شهری صنعتی در ایران شناخته شده می باشد که در صنعت فرش و حوزه های مشابه ان پیشرو بوده و که کارخانجات فرش در این شهر بیشتر در این زمینه فعالیت می نمایند.

 

 

مرکز خرید گلیم و گبه کاشان

 

تولید انبوه گلیم و گبه های ماشینی در این شهر بازار داخلی و خارجی قابل توجهی را ایجاد نموده است.

این محصولات برای مشتریان به شیوه های مختلفی می تواند در دسترس باشد که مجموعه اینترنتی ما بستر مناسبی برای مشتریان داخلی و خارجی فراهم اورده که این محصولات را با دسترسی اسان تر و قیمتی مناسبتر در اختیار انها قرار می دهد.

مدیریت فروش مجموعه با مشاوره ور اهنمایی قبل از سفارش و خرید در خدمت مشتریان گرامی می باشد.

وحیدرضا کاظمی

09138701534

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!