تولید رویه پشتی

کاشان دارای بزرگترین تولید کنند فرش و حوزه های مشابه به ان در داخل کشور می باشد که تولید رویه پشتی فرش یکی از تولیدات این کارخانه ها می باشد .

 

تولید رویه پشتی

پشتی های سنتی  کاشان

پشتی فرش ها یکی از رایج ترین پشتی هایی که است در بین مردم مورد مصرف قرار می گیرد و معمولا طرح هایی جدیدی که برای پشتی ها در نظر گرفته شده وسیله ایی برای زینت منازل نیز شده است.

امروزه مردم  به طرف سبک های سنتی و قدیمی بسیار اشتیاق نشان می دهند که این نشان از اصیل بودن طرح های سنتی را دارد  پشتی ها نیز ارایش و سبکی سنتی که از قدیم مورد استفاده قرار می گرفته و امروزه نیز براستفاده از ان هر روزاضافه می شود.

 

 

تولید رویه پشتی فرش کاشان

دستگاه های تولید فرش برای بافت فرش های 9متری جهت پر نموده ظرفیت ان تا 12 متری در کنار ان این رویه های پشتی را می بافند که از کل ظرفیت دستگاه استفاده نمو ده و هم برای ان ها سبب درامد شود.

بعضا دستگاه ماشینی به علت تقاضای بالای این رویه های فرش و نبود تقاضای فرش از تمام ظرفیت دستگاه جهت تولید این رویه استفاده مینمایند.

بیشترین تولید این رویه در کیفیت 700شانه می باشد که فروش بسیاری داشته و برای صادرات به کشور های همسایه ارسال می شود.

رویه پشتی در کیفیت پشتی 1000و1200شانه ا زقیمت بالاتری برخوردار بوده که طرح هایی بس زیبا و جذاب داشته که دکوراسیون منزل را بسیار زیبا می نماید

 

 

فروش انبوه رویه پشتی فرش

فروش انبوه این رویه برای شهرهای دور از کاشان و بیشتر شهرهای مرز نشین جهت صادرات بسیار زیاد بوده چراکه خریداران برای کاهش هزینه ارسال باردر شهر خود اقدام به ایجاد کارگاه نموده و پش از تولید برای شهر های حومه خود و یا صادرات ان اقدام می نمایند

مجموعه سایت های تجاری ما برای ایجاد بستری مناسب برای مشتریان با ارتباط با بهترین تولید کنندگان فرش های ماشینی طرح های زیبای رویه را با کیفیت های متنوع برای انها فراهم اورده که می توانند  باقیمتی برابر با کارخانه تهیه نمایند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!