خرید اینترنتی گلیم فرش راه پله

مرکز بدون واسطه خرید اینترنتی گلیم فرش راه پله و راهرو تولید فرش های فانتزی، کارخانه های شهر کاشان با قیمت های مناسب و ارزان در دسترس مشتریان قرار می گیرد.

خرید اینترنتی گلیم فرش راه پله

خصوصیات گلیم های ماشینی

گلیم ،بافته های زیبایی هستند که طرح های زیاد و متنوعی داشته این طرح ها، طرح های  سنتی هستند که از زمانهای دور تا الان بر ان بافته می شده است

از بهترین خصوصیات گلیم درخشندگی بافت انها می باشد که جلوه زیبایی به فضا و دکوراسیون منازل می دهد.

بافتهای گلیم به نحوی است که دوام بیشتری به گلیم می دهد و این جبران نوع جنس ان که از الیاف پا کیفیت پایینتری نسبت به دیگر الیاف می باشد را می نماید.

گلیم ها را به واسطه بافتشان بسیار مناسب برای جاهای پر تردد و پر رفت و امد می باشد و همینطور  به واسطه قیمت مناسب انها می توان  هر چند یک وقت   انها را تعویض و از مدل های جدید استاده نمود.

 

 

خرید اینترنتی گلیم فرش راه پله

 

گلیم فرش ها را  در جاهای مختلفی استفاده می نمایند که یکی از جاهایی که استفاده زیادی از ان می نمایند راه پله ها و راهرو ها می باشد که این بین خانواده ها بسیار شناخته شده می باشد قبل از گلیم ها از فرش های ماشینی بیشتر به صورت کناره برای ره پله ها استفاده می شدند  ولی با امدن گلیم ها این نوع محصول را مناسبتر برای این مکانها دیدند و بسیار از ان استقبال نمودند.

ابعاد گلیم متفاوت بوده و برای این مصرف در اندازه های متنوعی تولید می شود تا برای هر اندازه ایی مناسب باشد معمولا  این ابعاد از عرض0.80سانتی متر تا 3 متر متغیر بوده که برای تمام اندازه ها مناسب باشد.

مجموعه اینترنتی ما با ار تباط با بهترین کارخانه های تولید گلیم و گبه  شهر کاشان انواع متنوع این محصولات را با مدل های گوناگون به صورت اینترنتی و  با قیمت های مناسب در دسترس مشتریان قرار می دهد.

جهت سفارش انوع گبه و گلیم های راه پله و راهرو قبل از خرید با مدیریت مجموعه مشاوره داشته باشید.

وحیدرضا کاظمی

09138701534

خرید اینترنتی گلیم فرش راه پله

 

 

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!