گلیم فرش عمده

قیمت گلیم فرش عمده و انواع گلیم فرش راهرو و گلیم فرش های کناره متری ماشینی با طرح های زیبای سنتی از طریق سایت های ما به مشتریان عرضه می گردد.

گلیم فرش چیست ؟در کجاهامورد استفاده قرار میگرد؟

گلیم فرش از جمله فرشهای محبوب ایرانیها هست که نوع سنتی ان از دیرباز مهمان خانه های ما ایرانیها بوه است.

 

گلیم فرش های سنتی

گلیم فرش ها یکی از محبوترین زیراندازهای محبوب ایرانیها می باشد که از دیر باز مورد استفاده ایرنیان قرار می گرفته است این گلیم فرش ها با طرح هایی الهام گرفته از طبیعت همیشه مورد توجه نه ایرانیان بلکه جهانیان نیز علاقه مند به این طرح های سنتی بوده اند.

بافندگان عشایر مناطق فارس یکی از ابتدایی ترین بافنده های این گلیم ها هستند که نقشه هایی خیالی و بر گرفته از ذهن و خیالشان را بدون هیچ نقشه ایی و با خلاقیت و ابتکار روی این بافته ها نقش می زده اند واثری ماندگار را به جا گزارده که امروزه در بیشتر مناطق کوچ نشین شاهدیم که به بافت این گلیم ها مشغول می باشند.

مواد اولیه این بافته ها نیز طبیعی بوده و نخ بافت انها از پشم گوسفندان بوده و حتی رنگ انها نیز از بعضی از گیاهان و یا حشرات درست می شده است.

گلیم فرش ماشینی

گلیم ها امروزه به صورت ماشینی نیز تولید می شود که توانسته جای گاه مناسبی بین خانواده داشته باشد.

از خصوصیات گلیم فرش ها میتوان به جنس ان اشاره کرد به خاطر الیاف براق تولید شده در آن می تواند نمای بسیار جذاب تری  برای محیط خانه داشته باشد.

این گلیم فرش ها را در مدل ها و طرح های متنوع و متفاوت تولید می کنند که بسته به فراخور سلیقه مشتریان و متناسب با جایی که نیاز داشته باشند تهیه  واستفاده می نمایند.

انواع فروش عمده این گلیم فرش ها با مراجعه و انتخاب مدل های ان از طریق سایت های ما انجام می پذیرد که می توانید با مراجعه به انها خریدی لذت بخش را تجربه نمایید

 

 

گلیم فرش عمده

 

تولید گلیم فرش های ماشینی

کاشان یکی از تولید کنند گان فرش های سنتی و دست بافت می باشد که در مدل های ماشینی ان نیز در کشور پیشتاز بوده است که از شهرت جهانی برخوردار بوده است.

و امروزه نیز گلیم فرش ها را به صورت صنعتی با دستگاههای مدرن ماشینی در طرح ها واندازه های متنوع تولید می شود که به واسطه انها باعث زیبایی منازل میدهد.

گلیم ها نیز یکی از محصولاتی است که جنس الیاف انها به مانند فرش ها بوده و و تولید کنندگان کاشانی توانسته اند تولید این بافت های زیبا را در برنامه تولید خود قرار دهند.

و بیشتر درجاهایی استفاده میشود که از رفت و آمد زیادی برخوردار است مانند راهرو راه پله ها  ویا اشپزخانه ها
جنس گلیم فرش های ماشینی از جنس بی اس اف می‌باشد که این از ویژگی‌های ان  می باشد که  برای شستشوی ان کار  راکمی آسان‌تر میکند.

تولید کنند گان برای جذابیت بیشتر و بدست اوردن مشتریان بیشتر این محصول را به صورت طرح های سنتی بافت می کنند که توانسته این طرح های بافتنی نیز بین ایرانیان محبوبیت داشته و همچنین مورد علاقه کشور های دیگر نیز قرار گرفته و صادرات خوبی را داشته باشد.

 

قیمت گلیم فرش ماشینی

جنس گلیم فرش ها ازالیاف بی سی اف بوده و قیمتی بسیار مناسب داشته و این قیمت ها نسبت به فرش ها از قیمت پایینتری برخوردار می باشد که این باعث شده که خریدارن بیشتری مشتاق داشتن این طرح های زیبا باشند.

گلیم فرش ها را به صورت تراکم های متفاوتی تولید می نمایند که این خود در تراکم های پایین بافت این محصول قیمت های بیشتری را به همراه خواهد داشت

گلیم ها را در ترکیب رنگ بندی 6 تا 12 رنگ بافت می نمایند که بعضی رنگ الیاف از قیمت بیشتر در بافت ها برخوردار می باشد .

قیمت گلیم فرش نسبت به فرشهای ماشینی از قیمت مناسبتری برخوردار می باشد و این باعث می شود که برای مکان هایی مانند آشپزخانه که آلودگی و چرب شدن و یا سوختگی در آن به مراتب بیشتر باشد بهتر خواهد بود.

 

 

گلیم فرش های کناره

گلیم فرش رابه صورت کناره با طرح های بسیار متنوع و زیبا نیزتولید می‌کنند که می‌تواند نمای زیبا و دلپذیری را برای محیط خانه بهمراه داشته باشد.

این گلیم فرش ها به صورت متری در اندازه و ابعاد متنوعی تولید می نمایند که به صورت رولی بوده و بعضا به گلیم فرش های رولی نیز شناخته می شود چراکه به صورت رولی به بازار عرضه می شود.

این گلیم فرش ها بیشتر در راهروها و یا راه پله های ساختمان استفاده می شود. که به نام گلیم فرش های راه رو و پله نیز شناخته می شود.

 

قیمت گلیم فرش عمده

یکی از بهترین قیمت ها برای خریداران و مخصوصا مغازه داران و صاحبان نمایشگاه در شهر های دور از کاشان خرید گلیم فرش عمده می باشد که قیمت هایی بسیار مناسب برای انها قرار می گیرد که می توانند با قیمت های مناسبتری به مصرف کنند گان خانگی عرضه نمایند.

مجموعه ما با ایجاد سایت های اینترنتی برای رفاه مشتریان در سراسر ایران راهی مناسب را برای تهیه این محصولات قرار داده تا با عدم حضوری  و به صورت اینترنتی خریدی مناسب را انجام نمایند.

برای تهیه و مشاهده لیست انواع قیمت گلیم فرش عمده ومناسب با مشاوره و تماس بگیرید.

0913870153409380363929

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!