قیمت گلیم فرش ماشینی کاشان

جهت اطلاع و سفارش انواع  قیمت گلیم فرش ماشینی کاشان با طرح های متنوع و زیبا با سایت های ما همراه باشید.

گلیم فرش از اولین محصولاتی است که توسط انسان بافته شده است .

امروزه نیز سبک های سنتی مورد پسند عموم جامعه شده است و مردم به طرف این سبک ها اشتیاق نشان می دهند و این سبک ها را نشانه ازتاریخ و فرهنگ  خود دانسته و دوست دار انها هستند.

 

قیمت گلیم ماشینی کاشان

طرح های ساده و زیبا

اکثرا مردم در خانه های قدیمی پدربزرگ ها ویا بعضی ازفامیلشان این سبک و طرح ها را از نزدیک دیده و ان را لمس نموده اند و با انها خاطره ایی خوش با احساس ارمش بخشی داشته اند  وباز میل دارند که ان احساس را تجربه نمایند.

 

گلیم و گبه ها از دسته این محصولات قدیم و کهن ما ایرانی هاست که معمولا در هر خانه ایی از طرح های زیبای انها پیدا می شده و امروزه نیز طرفداران زیادی دارد.

زیبایی این محصولات در طرح های سنتی ان است که زنان عشایر بدون هیچ نقشه و الگویی این طرح  را بافته واز توجه و نگاه به طبیعت این نقشه ها را خلق کرده اند و به همین دلیل این اثار تا به امروز توانسته ماندگاری خود را حفظ نماید طرح هایی که با سادگی که دارد ولی بسیار مورد توجه و علاقه قرار گرفته است.

قیمت گلیم ماشینی کاشان

فروش عمده گلیم فرش های ماشینی

امروزه نیز این طرح ها ونقشه ها به صورت ماشینی و مکانییزه تولید شده که هرچند ان روح و جذبه دست بافت های سنتی را ندارد ولی با امیزه رنگهایی که در انها به کار می برند جلوه گری خاصی داشته و مورد پسند مردم در داخل و خارج از کشور شده است.

این طرح ها به مرور ارتقا یافته وطرح های زیباترو با کیفیت متنوعی را  با این ماشین الات تولید می شود.

مجموعه سایتهای تجاری ما با شناخت این اشتیاق و میل عمومی با ارتباط با بهترین تولید کنندگان فرش ماشینی شهر کاشان بهترین وزیباترین طرح های گلیم و گبه فرش های طرح سنتی را برای مشتریان داخلی و خارجی فراهم اورده است.

برای سفارش و مشاهده انواع قیمت گلیم فرش ماشینی کاشان و طرح های جدید گبه های ماشینی با ما درتماس باشید.

قیمت گلیم ماشینی کاشان

tarhbastan@gmail.com

شماره تماس:

وحیدرضا کاظمی

09138701534

09380363929

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!