قیمت پشتی های جدید

پشتی های جدید با طرح فرش تولید شده و به صورت عمده با قیمت های مناسب در بازار عرضه شده اند. پشتی فرشی ها در بسیاری از خانه های سنتی ایرانی جایگاه ویژه ای دارند.

از این محصولات به عنوان تکیه گاه هنگام نشستن بر زمین استفاده می شود. رویه آنها همانند فرش بوده و تنوع و بافت آنها نیز از روی نقشه فرش ها در مقیاس کوچکتر بافته و تولید میشود همچنین مانند انواع فرش ایرانی تنوع و رنگ ها و نقش های بسیاری دارد.

قیمت پشتی های جدید

انواع پشتی فرش ها در کیفیت های گوناگون با قیمت های مختلف عرضه شده اند به طوری که پاسخ گوی نیاز اکثر اقشار جامعه هستند. کیفیت این محصولات به چند عامل بستگی دارد. از جمله اصلی ترین این عوامل عبارتند از:

  • تراکم بافت فرش رویه پشتی
  • کیفیت فوم بکار رفته جهت پر کردن پشتی
  • کیفیت دوخت دور پشتی
  • و …

قیمت پشتی ها با طرح فرش

قیمت این محصولات با توجه به ویژگی های فوق تعیین میشود. این فرش ها ممکن است از ۴۰۰ شانه تا ۱۲۰۰ شانه تراکم بافت داشته باشند که موجب تفاوت قیمت آنها میشود.
این پ ها میتوانند با انواع پرز یا فوم پر شوند که کیفیت فوم ها با یک دیگر متفاوت است و همین موضوع سبب تفاوت در قیمت تمام شده این محصولات میشود. دور دوزی پشتی ممکن است دست بافت یا ماشین بافت باشد که با توجه به استحکام همچنین جنس نخ به کار رفته سبب تفاوت در قیمت فروش این محصولات میشود.
در نهایت نیز باید بدانیم که خرید عمده محصولات سبب تخفیف بیشتر در تعداد و همچنین مقرون به صرفه تر شدن قیمت محصولات میشود. به علاوه خرید مستقیم نیز قیمتی به مراتب‌ کمتر از خرید از واسطه های فروش و فروشگاه ها را داراست.

قیمت پشتی های جدید

خرید پشتی های طرح فرش

راه های مختلفی جهت خرید این محصولات ارائه شدند. بعضی از شهر ها که دارای کارخانه ها و تولیدی های انواع پستی فرشی هستند امکان خرید مستقیم از تولید کنندگان را دارند اما در شهر های دیگر که امکان وجود ندارد افراد میتوانند از طریق نمایندگی های فروش یا سایت های فروش مستقیم این محصولات سفارش خود را ثبت و آن را با ارزان ترین قیمت در محل مورد نظر خود دریافت کنند.

قیمت پشتی های جدید

علاوه بر روش های فوق مراکز خریدی نیز در شهر های مختلف وجود دارند که به طور گسترده به فروش این محصولات مشغولند و علاوه بر اینکه از تنوع بالایی برخوردارند به دلیل رقابتی بودن بازار فروش محصولات خود را با نازل ترین قیمت به مشتریان خود عرضه میکنند.
برای خرید انواع پشتی با ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!