قیمت فرش گبه ای

فروش ویژه با انواع قیمت فرش گبه ای با طرح های متنوع و فوق العاده از کارخانه های کاشان به صورت عرضه مستقیم برای مشتریان در تمام مناطق کشور.

گبه ها  دست بافت هی زیبایی است که توسط زنان عشایر در دامنه های طبیعت با طراحی های خلاقانه ایی بافته می شده است.

این دست بافت ها که هم اکنون به عنوان یک اثر ارزشمند به ان نگاه ویژه ایی می شود پرز های بلندی اشته و از بهترین پشم حیوانات و با رنگ های طبیعی و زنده بافت می شده است.

 

 

گبه های اصیل ایرانی

گبه ها را بعضا به نام های ایل بافنده ان و یا برحسب شهری که در ان انجا فروخته می شود نام گذاری مینماینند برای مثال گبه قشقایی و یا فرش لری یا فرش گبه شیرازی.

گبه را باطرح های شناخته شده و با بافت هایی به صورت ریز بافت و یا درشت بافت با فته می شده گبه های درشت با فت را گاها به عنوان چادر عشایر و یا به عنوان پتو و رو انداز برای رفع سرما استفاده می نموده اند.

دار های گبه که با طراحی ساده ایی که  درست می شده معمولا برای عشایر که به صورت کوچ نشین می بوده اند طوری طراحی می نموده اند که  قابل حمل باشد که بتوانند به راحتی حمل نموده و در موقعه اتراق دوباره مشغول به بافت انها شوند.

 

قیمت فرش گبه ای

 

فروش فوق العاده گبه های ماشینی

این دست بافت ها که امروزه به صورت ماشینی نیز تولید می شود در نوع خود مشتریان زیادی داشته و خریداران این گونه طرح ها همواره از خرید خود چه از بعد کیفیت وچه ااز نظر طرح های زیبایی که در انها به کار می برند راضی می باشند.

 

فروش گاههای اینترنتی سایت های ما با شناخت بهترین طرح های زیبای گبه های ماشینی بهترین نوع این محصولات را  با طرح های زیبای سنتی و مدرن در فروشگاههای اینترنتی ما موجود بوده که به راحتی می توانید این طرح های مورد سلیقه خود را انتخاب نموده و سفارش دهید.

برای اطلاع از انواع قیمت فرش گبه ای با ما مشاره داشته باشید.

 

 

مدیریت فروش

وحیدرضا کاظمی

09138701534

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!