طرح گبه فرش

طرح گبه فرش ماشینی تولید با دستگاه های مدرن از کارخانجات کاشان با الیاف مرغوب هیت سیت والیاف پلی استر در نقشه ها و طرح های متنوع به صورت عمده

گبه فرش ماشینی مناسب را از کجا می توان تهیه نمود؟ بازار تولید گبه فرش در کجاست؟

طرح گبه فرش

گبه فرش ماشینی

گبه فرش های ماشینی از جمله فرش ها و زیر انداز هایی هستند که امروزه مورد توجه مردم قرار گرفته و روند خوبی نیز در بین بازار در بین محصولات مشابه خود داشته است.
گبه فرش معمولا محصولی بین فرش و گلیم می‌باشد که بعضاً آن را گلیم فرش  می شناسند چرا که طرح هایی شبیه گلیم فرش دارد.
یکی از خصوصیات گبه فرش ها این است که نقش و طرح آنها الهام گرفته از طبیعت می باشد نقشه هایی که از قوه ذهن و تخیل شکل گرفته که در عین سادگی زیبایی و نشاط خاصی را برای مصرف کنندگان به همراه دارد.
گبه فرش ها در نوع خود از محصولات با ارزش و گران قیمت می باشند که مشتریان خاص خود را که پذیرای این طرح های زیبا هستند را دارد.

خصوصیات گبه فرش

گبه فرش ماشینی معمولا در ۸ رنگ و به صورت ۳۲۰ شانه و ۵۰۰ شانه و تراکم ۶۸۰ تا ۷۵۰ بوده که هرچه تعداد شانه ها و تراکم بیشتر باشد محصول محکمتر و سنگین تر بوده و کیفیت آن بهبود می یابد.
گه اغلب جنس آنها از الیاف هیت سیت تولید می‌شود که قیمت این از نمونه آن که از الیاف پلی استر می باشد مناسب ترمی باشد.

طرح گبه فرش

بازار گبه فرش

امروزه تولید عمده ای گبه فرش ها توسط تولید کنندگان شهر کاشان انجام می گیرد وبه واسطه استقبال مردم از این محصول  تولیدکنندگان فرش های ماشینی رو به تولید این محصول نموده اند که به علت تعداد زیاد این تولیدکنندگان در شهر کاشان به واسطه وجود رقابت در بین کارخانه ها جهت فروش بیشتر پیوسته کیفیت و تنوع محصولات گبه فرش رو به افزایش میباشد

مطالب بیشتر

خرید گبه وگلیم (2)

برای مشاوره خرید انواع گلیم فرش و طرح گبه فرش های کارخانجات کاشان  به صورت عمده  با ما  تماس بگیرید.

وحید رضا کاظمی:09138701534،،،09380363929

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!