قیمت خرید روفرشی

قیمت خرید روفرشی در مدلها و در طرحهای به روز ومتنوع از کارخانجات یزد و تهران به صورت عمده ارسال به سراسر ایران با قیمت مناسب

 

آنچه در اینجا میخوانید!

استقبال از روفرشی

زمانی رو فرشی با  مدل هایی که تولید می‌شد جایگاه خوبی برای خانوادهها نداشت طرحهای قدیمی وبعضا جنس نامرغوب و تنها شاید برای حفاظت فرش از آن استفاده می کردند.
امروزه روفرشی هایی که تولید می شود با نقشه ها و طرح های زیبایی که دارد گرچه برای حفاظت فرش مورد استفاده قرار می گیرد ولی به واسطه زیبایی و تنوعی که داردبه نوعی زینت منازل نیز گشته است این است که امروزه مورد استقبال  بیشتر مردم  قرار گرفته.

انواع روفرشی

رو فرشی را میتوان از نظر جنس،طرح و اندازه دسته بندی نمود

  • روفرشی کلاسیک: این رو فرشی شامل طرح های خشتی افشان و لچک و ترنج..  میباشد که واسطه  ضخامت کمتر مناسب حمل جهت زیرانداز در سفرها و مسافرت های شما خواهد بود.
  • روفرشی مدرن:این رو فرشی برای منازل و دکوراسیون های مدرن مناسب میباشندوبه واسطه الیاف شانل مخمل تولید شده در ان  زیبایی چشمگیر دارند
    بعضی از این رو فرش ها درو بوده و از هر دو طرف آن میتوان استفاده کرد.
  • روفرشی مدرن ابریشمی:این نوع روفرشی یکی از روفرشی های مدرن می باشد که با نخ ابریشم مصنوعی تولید می شود که بواسطه لطافت نخ بکاربردشده در ان از زیبایی خاصی برخوردار است واز مزایای ان اینست که پرز ندارد.
  • روفرشی مدرن ترک کشدار :ایننوع روفرشی هم یکی دیگر از طرح های فرش مدرن بوده وبیشتر وارداتی میباشد
    این نوع رو فرشی دورتادور پشت کار کش دوزی شده و بواسطه همین سر نمیخورد و جمع نمیشود منتها نازکبوده  و قیمت آن بیشتر می باشد.

 

روفرشی۱۱مطلب اضافه

برای دریافت لیست قیمت خرید روفرشی به صورت عمده با ما تماس بگیرید.

وحیدرضا کاظمی

۰۹۱۳۸۷۰۱۵۳۴

09380363929

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!