گبه یکی از هنر های اصیل ایرانیان است که از قدیم الایام تا به الان مورد استفاده قرار می گرفته است طرح های زیبایی که هنوز هم علاقه مندان زیادی از ان ها استقبال می نمایند اگر مایل به سفارش این طرح های زیبا برای خانه های خود هستید جهت اطلاع از قیمت انواع گبه ماشینی وگلیم فرشها با طرح های سنتی با سایت های ما همراه باشید.

 

 

قیمت انواع گبه ماشینی

 

گبه ها هنری از دل طبیعت

 

این هنر دست بافت اوایل توسط هنرمندان زنان عشایر در بوم های ساده نقش بسته می شده است.

ولی امروزه نیز بافندگان زیادی به بافت انها مبادرت می ورزند و این هنر های دست بافت اصیل در خیلی از خانه حتی اگر هم به عنوان زینت و زیبایی خانه هم باشد مورد استفاده قرار می گیرد ودوستداران زیادی دارد.

این گبه ها که توسط الیاف طبیعی که یا از پشم گوسفندان تهیه می شده و رنگ انها هم از رنگ های طبیعی رنگ پشم خود حیوان بوده .

که به مرور با افزایش دانش بافندگان از رنگ های طبیعی مانند بعضی از گیاهان بد ست اورده و در ترکیب رنگ این گبه ها استفاده می نمودند.

 

 

قیمت انواع گبه ماشینی

 

فروش بی واسطه انواع گبه وکلیم فرش

 

امروزه تولید کنندگان فرش های ماشینی توسط دستگاهای مدرن وصنعتی خود مبادرت به بافته چنین محصولاتی شبیه گبه و گلیم فرش ها ورزیده اند

وترکیب رنگ های متعدد و زیبا در به کار بردن این محصول چشم هر ببیننده ایی را به خود جلب نموده وباعث اشتیاق بیشتر مردم به این نوع محصولات شده است.

انها با به کار گیری از دانش و هنر محصولات زیبا و با کیفیتی را تولید نموده اند نموده اند که بازار خوبی را در سطح کشور به وجود اورده است.

کما انیکه مردم دیگر کشورها نیز از این محصول استقبال نموده و و موجب افزایش صادرات این محصول شده است.

 

قیمت انواع گبه ماشینی

 

ارزانترین قیمت انواع گبه ماشینی و گلیم فرش را با تماس و مشاوره با ما پرس و جو نمایید.

tarhbastan@gmail.com

شماره تماس:

وحیدرضا کاظمی

09138701534

09380363929

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!