فروش عمده پشتی

پشتی ها را از دیر باز در خانه ایی یافت می شد وجود این پشتی ها اگر از انها  برای احترام از مهمانها هم استفاده می شد در هر خانه ایی جز وسایل مورد نیاز  بود  گروه تجاری سایت های ما فروش عمده پشتی فرش را بابهترین طرح ها و با کیفیت بالا به تمام مشتریان خود ارایه می دهد.

 

 

اگر دوسته داشته باشید در گوشه ایی از خانه تان را با فضایی ازدکوراسیون سنتی تزیین نمایید پشتی های سنتی یکی از لوازمی است که باید در این فضا ها از ان استفاده نمایید

این فضاها یاد اور خاطرات قدیمی در خانه های پدر بزرگ ها بود که امروزه هنوز به دنبال این فضا ها و سبک های سنتی هستند.

 

فروش ویژه پشتی های فرش کاشان با قیمت عمده

 

امروزه پشتی های ماشینی که با دستگاه های فرش ماشینی بافته می شود از طرح هایی الگو می گیرد  که بتوان یک فضای سنتی و دلنشین را توسط انها به وجود اورد.

فروش عمده پشتی

 

یکی از دغدغه هایی که خانواده ها دارند مساله شسشوی پشتی های قدیمی بود که شایدنمی توانستند به راحتی انها را شستشو نمایند که این امر در پشتی های جدید  به واسطه استفاده از یونولیت های فشرده کار راحت شده که به راحتی می توان ان ها را از پشتی جدا و  رویه را شستشو داد و دوباره یونولیت ویا فوم را در جای خود قرار داده و دوباره استفاده نمود.

 

 

طرح های جدید پشتی

 

البته طرح های جدید این پشتی ها با زیبایی که دارد در فضای خانه ها بسیار چشم نوازی می کند.

این طرح ها دارای تنوع بسیاری بوده که هر روز به طرح های انها اضافه می شود طرح هایی که بسیار پر مصرف بوده و به خاطر زیبایی و کیفیتی که در بافت انها به کار رفته است خریداران زیادی داشته و توانسته بازار خوبی را ایجاد نماید.

 

 

فروش عمده پشتی

 

 

جهت اطلاع وسفارش انواع فروش عمده پشتی فرش با طرح های جدید با ما در تماس باشید.

 

tarhbastan@gmail.com

شماره تماس:

وحیدرضا کاظمی

09138701534

09380363929

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!