مدلهای پشتی دیواری

ایرانیان از دیر باز به پشتی سنتی در خانه هایشان اهمیت ویژه ای قائل بودند حتی در برخی از منازل در کنار مبلمان های مدرن باز هم پشتی سنتی جایگاه خودش را حقظ کرده است فروش ویژه مدلهای پشتی دیواری با طرح های زیبای فرش را با سایت های تجاری ما سفارش دهید.

هنگامی که جهت خرید وارد بازار پشتی ها می شویم به پشتی های معمولی برخورد می کنیم که رویه آن مخمل یا فرش هستند که دارای خاب کم و زبر هستند و از نخی بسیار نامرغوب استفاده شده است . به همین خاطر قیمت آن ها ارزان می باشد .

 

مدلهای پشتی دیواری

 

اندازه پشتی ماشینی

پشتی ماشینی در طول 100 سانتی متر ، عرض 10 سانتی متر و در ارتفاع 50 سانتی متر اغلب تولید می شود .

این اندازه ها می تواند متغییر باشد که شامل :

  1. 100*50  سانتی متر ( معمولی )
  2. 50*78  سانتی متر ( در مناطق کرد نشین )
  3. 70*80  سانتی متر ( در مناطق ترکمن نشین )

 

خصوصیات یک پشتی خوب با قیمت مناسب

 

زمانی که قصد خرید پشتی برای منزل یا امکان عمومی را دارید حتما اطلاعات مورد نیاز در خصوص ابعاد پشتی ها و قیمت های آن و فومی که در داخل آن به کار می رود کسب کنید . اگر تمایل به خرید حضوری را دارید حتما از فروشنده درخواست کنید که توضیحات لازم را جهت خرید پشتی ها به شما ارائه کند.

 

 

پشتی ها به خاطر طرح و نقشه  و رنگ های مختلفی که به کار رفته است را بر اساس دکوراسیون و محیطی که قصد تزیین آن را دارید تهیه نمایید و در زیبایی فضای محیط تاثیر به سزایی خواهد داشت .

 

قیمت رویه  پشتی 440 و 700 شانه

 

پشتی های  440 الی 700 شانه که به عنوان رویه پشتی ارزان قیمت تولید و به بازار عرضه می شود و برای امکان عمومی مناسب تر هستند . برای منزل هم از پشتی های 1000 و 1200 شانه پیشنهاد می شود .

برای تهیه وسفارش مدلهای پشتی دیواری با طرح های زیبای فرش وبا کیفیت های متنوع با ما مشاوره داشته باشید.

 

 

مدیریت فروش

وحید رضا کاظمی

09138701534

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!