عمده فروشی گلیم فرش

گلیم فرش یکی از لوازمی است که می تواند به خانه ی شما زیبایی بی نظیری ببخشد. سایت ما با عمده فروشی گلیم فرش آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است.

گلیم از زمان های بسیار دور در میان مردمان کشورهای مختلف به عنوان یکی از وسایل لازم و ضروری هر منزلی محسوب می شد و کاربردهای بسیار زیادی داشت؛ در مورد تاریخچه پیدایش گلیم بحث و سخنان بسیاری وجود دارد، اما این گونه که از شواهد پیداست اولین گلیم ها در میان ساکنان فلات ایران و سرزمین های همسایه آن به دست آمده است و تاریخچه این اثر هنری به زمان های بسیار دور و به ایران و همسایگانش بر می گردد.
از آن زمان استفاده از انواع گلیم ها و گبه ها در ایران رواج داشت و هنوز هم که هنوز است این اثر هنری در میان مردم از طرفداران زیادی برخوردار است و استفاده می گردد.

عمده فروشی گلیم فرش

عمده فروشی بهترین گلیم فرش

گلیم ها طرح ها و نقش های بسیار زیبایی دارند و بر خلاف فرش که از روی طرح های اولیه و از پیش تعیین شده بافته می شد، هنرمند برای بافت آن کاملا از ذهن خود استفاده می کردند و تصاویر ذهنی بسیار زیبایی را خلق می نموده و برای بافت گلیم ها از آن استفاده می نمودند.

به عنوان مثال یکی از معروف ترین طرح های موجود در گلیم ها بافت حاشیه لوزی است که این نوع بافت به معنای حرکت رودخانه ها و جوشش و خروش آن است.

گلیم ها با نقش های زیبایی که توسط هنرمندان بر تار و پود آن ها می خورد، تداعی آرزوها، رویاها، و همچنین طبیعت زیبا را نشان می داد و به همین جهت در آن حس زندگی بسیار زیادی وجود داشت.

عمده فروشی گلیم فرش

تولید کننده مستقیم گلیم فرش

معروف ترین گلیم های ایران

  • گلیم لری
  • گلیم ایل شاهسون
  • گلیم بلوچ
  • گلیم هرسین

عمده فروشی گلیم فرش

قیمت آنلاین گلیم فرش

امروزه کارخانجات بسیار زیادی وجود دارند که اقدام به تولید گلیم فرش می نمایند. این گلیم فرش ها نسبت به نوع دستباف آن ارزان تر هستند، اما می توانند همان جذابیت و زیبایی را به منزل شما هدیه دهند و حس و حال گذشته و دنیای سنتی را برای شما به ارمغان آورند.
برای خرید زیباترین گلیم فرش ایرانی با ما در این فروشگاه اینترنتی همراه باشید و طرح مورد نظر خود را سفارش دهید و از خرید گلیم فرش های زیبای سایت ما نهایت لذت را ببرید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!