گبه فرش های ماشینی

یکی از محصولات پر فروش سایت ما گبه فرش های ماشینی است که در بهترین و عالی ترین کیفیت و با زیباترین طرح های ممکن تولید شده و به فروش می رسند.

مردم در زمان های قدیم از پوست حیواناتی که شکار کرده بودند به عنوان زیر اندازه استفاده می نمودند، اما آرام آرام آموختند که از حیوانات اهلی بهره بیشتری ببرند و از پشم حیواناتی مانند بز و گوسفند استفاده می کردند و آن را تبدیل به نخ می نمودند و سپس از این نخ ها برای بافت زیر اندازهایی استفاده می کردند که امروزه به آن ها گبه گفته می شود.
گبه های در ابتدا بسیار ساده بافته می شدند و طرح و نقش خاصی در آن ها به کار نمی رفت و تنها کاربردی که داشت این بود که می توانست به عنوان یک زیر انداز راحتی و آسایش را برای اعضای خانواده به ارمغان آورد.

گبه فرش های ماشینی

سفارش انواع گبه فرش های ماشینی

اما به مرور زمان گبه ها دارای طرح ها و نقش های زیبایی شدند و در سراسر ایران طرفداران بسیار زیادی پیدا کردند. یکی از ویژگی های گبه این است که از فرش کوچک تر است  و همچنین پرز های بلند تری نسبت به فرش دارد و به همین دلیل است که راحتی و زیبایی آن از فرش بیشتر است و انسان های زیادی هستند که زمانی که قصد خرید یک زیر انداز زیبا را دارند، انتخاب اول آن ها گبه است.
همچنین گبه ها بر خلاف فرش ها از طرح ها و نقش های منظمی پیروی نمی کنند و بافندگان آن طرح ها و نقش های ذهنی را در بافت گبه استفاده می کردند و به وسیله آن نقش ها و طرح های بسیار زیبایی را خلق می نمودند.

گبه فرش های ماشینی

فروش فوق العاده گبه فرش های ماشینی

گبه در چه مناطقی از کشورمان تولید می شود؟

  • شیراز
  • بوشهر
  • خراسان

گبه فرش های ماشینی

قیمت مرغوب ترین گبه فرش های ماشینی

گبه ها هنزی هستند که سال های سال است که توسط هنرمندان کشورمان بافته می شوند و طرح های زیبای آن حاکی از محل زندگی هنرمند و موقعیت جغرافیایی آن است. به طوری که می توانیم طبیعت زیبای کوهستانی یا دشت و یا کویری را در انواع و اقسام گبه ها ببینیم و با دیدن آن ها به یاد طبیعت زیبای خداوند بیفتیم.
سایت ما بهترین و زیباترین انواع گبه فرش های ماشینی را برای شما عزیزان آماده نموده است تا شما هم از این طرح های زیبا لذت ببرید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!