انواع گلیم فرش متری

عرضه انواع گلیم فرش متری با شرایط ویژه، در همه ی فروشگاه های فرش و گلیم سطح شهرها صورت می گیرد و مصرف کننده می تواند براساس نیاز خود، اندازه مورد نظر را به راحتی تهیه نماید.

گلیم ایرانی یکی از بهترین تولیدات شرکت های مختلف تولیدی می باشد. گلیم فرش ها بسیار پر طرفدارند و به منظور های گوناگون مورد استفاده قرار می گیرند.
تولیدی های گلیم فرش ایرانی امروزه در زمینه ی تولید این محصول پیشرفت بسیاری داشته اند و با ارائه ی طرح ها و کیفیت های مختلف و ابعاد متفاوت سعی در راضی نگه داشتن مشتریان خود دارند.

انواع گلیم فرش متری

ویژگی های انواع گلیم فرش های ماشینی

گلیم فرش یکی از قدیمی ترین فرش های ایرانی است و در گذشته در بسیاری از خانه های ایرانی مورد استفاده قرار می گرفته است و طرح های زیبای آن با ذهن و روح ما پیوندی محکم دارد.
به دلیل قیمت بالای گلیم فرش های دستباف و علاقه ی ایرانیان به این نوع فرش ایرانی، تولید گلیم فرش های ماشینی با استقبال خوبی در بازار مواجه شدند.
الیاف به کار رفته در این گلیم فرش ها، بی سی اف می باشد که باعث پیوستگی تار و پود و فشردگی آن ها می شود و همین ویژگی باعث عدم پرز دهی و عدم تجمع آلودگی در فرش می شود.
گلیم فرش ها به آسانی جارو می شوند و شست و شوی راحتی نیز دارند و به همین دلیل در مکان های پر رفت و آمد منازل می توانند بسیار کاربردی باشند.

انواع گلیم فرش متری

فروش انواع گلیم فرش متری در بازار

گلیم فرش در ابعاد متنوعی تولید می شود که از بین آنها ابعاد 9،6،4،2 و 12 متری استاندارد تر و محبوب ترند و در بازار های فرش و فروشگاه های اینترنتی فرش با قیمت مناسب، عرضه می شوند.
گلیم فرش متری براساس نیاز مصرف کنندگان در ابعاد مورد نیاز آن ها در بازار موجود می باشد و می تواند برای مکان هایی همچون پله ها و راهرو ها مناسب باشد.

انواع گلیم فرش متری

قیمت انواع گلیم فرش های متری موجود در بازار

قیمت انواع گلیم فرش را می توان به راحتی از فروشگاه های اینترنتی این محصول جویا شد و یا اینکه به صورت حضوری به بازار های فرش مراجعه نمود. در فروش غیر حضوری به دلیل ارتباطات مستقیم، قیمت مناسبتری به خریدار عرضه می شود و تنوع طرح و رنگ نیز بسیار گسترده می باشد.
ابعاد این گلیم فرش ها متفاوت است و نوع متری آن نیز براساس نیاز مصزف کنندگان در طرح ها و عرض های مختلف وجود دارد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!