خرید گلیم فرش طرح های جدید

گلیم فرش ها از هنرهای به جا مانده از سالیان دور است که بافندگان در گوشه و کتار این مرز و بوم ان را بسته به نیازشان بافته و مورد استفاده قرار می دادند. شما نیز اگر دوستدار این طرح های زیبای گلیم ها می باشید خرید گلیم فرش طرح های جدید را با مدل های مختلف را با همراهی سایت های تجاری ما به شما پیشنهاد می نمایییم.

این دست بافت های خوش رنگ و نگار با طرح های جالب و زیبایش هنوز هم طرفدار داشته و نشان داده که یک اثر ماندگار می باشد که می توان به شهرت جهانی ان نیزاشاره نمود

مردم دیگر سرزمینها نیز ارزش این اثر را درک کرده و خواهان انواع مختلف انها می باشند.

 

گلیم های ساده و ماندگار

 

دستگاه های دار گلیم به دو نوع افقی و عمودی با توجه به شرایط موجود انجام می گرفته روستاییان که عموما جای زندکی یشان ثابت می باشد  از دارهای ثابت و عمودی استفاده می نمایند و عشایر معمولا از دارهای افقی که قابل جابجایی و حمل  می باشد.

 

گلیم ها در نوع خود نقشه های ساده و طرح های زیبایش بینظیر می باشند اثاری که توسط زنان خوش ذوق عشایر با الهام از طبیعت شکل گرفته و هنوز نیز این طرح های دوست داشتنی مورد علافه مردم می باشند.

 

فروش انبوه گلیم فرش

 

هنر گلیم از ان دسته از اثاری است که به واسطه استفاده و کاربرد زیادی ان  به صورت ماشینی و مکانیزه نیز تولید می شود کارخانه های تولید فرش جهت به دست اوردن بازاراین محصول این گلیم فرش ها را به صورت انبوه تولید می نمایند

طرح های گلیم را سعی بر ان دارند که در طرح های قدیمی وسنتی تولید نمایند تا سنتی بودن انها تا حدی حفظ گردد.

عرضه مستقیم گلیم فرش های ماشینی

 

مشتریان به واسطه طرح های زیبایی که در این گلیم ها به کار می برند از خرید انها راضی بوده و به واسطه قیمت مناسبی که نسبت به فرش ها دارد به راحتی می توانند ان را تهیه واستفاده نمایند.

برای خرید گلیم فرش طرح های جدید با انواع متنوع و طرح های زیبای انها با ا در تماس باشید.

 

خرید گلیم فرش طرح های جدید

شماره تماس

وحید رضا کاظمی

09138701534

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!