خرید پشتی فرشی

شهر کاشان تولید کننده و ارائه دهنده انواع پشتی فرشی است و خرید این محصولات را با قیمت عمده برای مشتریان امکان پذیر می سازد.

پشتی فرش ها از انواع تکیه گاهی هستند که دارای رویه هایی مانند فرش اند و نقشه های آنها در کاشان مشابه نقشه های انواع فرش بافته میشوند. تراکم این محصولات از ۵۰۰ شایه تا ۱۲۰۰ شانه می باشد.
پش از بافت یا تولید رویه پشتی فرشی ها نوبت به دوخت و پر کردن آن ها می رسد. این کار ها میتواند به صورت دستی یا کارخانه ای انجام شود. کارخانه های متعددی در کاشان وجود دارند که به صورت عمده به صنعت تولید انواع پشتی فرش مشغولند.

خرید پشتی فرشی

خرید انواع پشتی فرشی کاشان

این محصولات با توجه به نقشه و نوع دوخت ک کاربردشان انواع مختلفی دارند. از جمله مشهور ترین انواع آن از تظر کاربرد میتوان موارد زیر را نام برد:

  • پشتی فرش های خانگی
  • پشتی فرش های سنتی
  • پشتی فرش های سفره خانه ای

خرید تمام محصولات فوق به صورت تک و عمده و به روش های مختلف امکان پذیر است.
برای مثال شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه این محصولات را از تولید کنندگان و کارخانه های کاشان تهیه کنید یا اینکه سفارش خود را در نمایندگی های فروش این محصولات در شهر های مختلف ثبت کرده و آنها را تهیه نمایید.
از راه های دیگر نیز میتوانید به فروشگاه ها یا سایت های عرضه کننده این محصولات در نزدیک ترین مرکز خرید شهر خود مراجعه کرده و محصول خود را انتخاب و با سفارش دهید.

خرید پشتی فرشی

قیمت انواع پشتی فرشی کاشان

قیمت این محصولات به بافت فرش و کیفیت دوخت و همچنین نحوه خرید شما بستگی دارد. این محصولات ممکن است با پرز یا فوم فشرده  و یا فوم معمولی پر شده باشند که هر یک قیمت خاص خود را دارند.
به علاوه ممکن است فرش رویه آن ۷۰۰ شانه یا ۱۲۰۰ شانه بافته شده باشد که به طبع بر قیمت فروش آن ها تاثیر دارد. حال جدا از ویژگی های پشتی فرش نحوه خرید آن نیز بر قیمت مصرف کننده تاثیر دارد.

خرید پشتی فرشی

برای مثال خرید مستقیم از کارخانه های تولیدی و یا تولید کنندگان این محصولات به علت نبود واسطه های فروش قیمت مناسب تری نسبت به دیگران دارد. به علاوه بعضی فروشگاه ها یا مراکز فروش سطح شهر نیز وجود دارند که با قیمت هایی مناسب محصولات خود را عرضه میکنند یا فروش فوق العاده و تخفیفاتی ویژه برای مشتریان خود در نظر میگیرند که سبب مقرون به صرفه شدن قیمت محصولات میشود.
برای خرید و دریافت لیست قیمت انواع پشتی فرشی با ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!