خرید پشتی جدید

خرید پشتی جدید، انواع پشتی دیواری و خانگی و پشتی فرش در بزرگ ترین فروشگاه اینترنتی با قیمت های تولید در سراسر ایران در دسترس مشتریان قرار می گیرد.

 

خرید پشتی جدید

پشتی های سنتی و قدیمی

امروزه پشتی فرش های ماشینی بیشترین مصرف را دربین دیگر پشتی ها داشته و این پشتی به واسطه رویه های فرش انها که در قدیم از فرش های دست بافت استفاده می نمودند قدمتی دیرینه داشته است.

این پشتی ها را بیشتر در ابعاد 50*100سانتی متر تولید می نمایند که این اندازه برای پشتی های سنتی با ابعاد مختلفی تولید می شده که بستگی با رویه های فرش انها بوده است.

رویه قالی که ان زمان نیز بیشتر توسط زنان روستایی شهر کاشان بافته می شده طرح هایی همانند فرش های کاشان بافته می شده که بسیار مورد پسند مشتریان واقع می شده است.

در زمانی نیز این پشتی ها را با رویه های پارچه مخمل تولید می شد که طرح های زیبایی را برای انها در نظر می گرفتند.

 

خرید پشتی جدید با طرح ها فرش

طرح های جدید پشتی های فرش با دستگاه های جدیدی که تولید می شود  کیفیت و جذابیت دیگری داشته که مورد پسند عموم مردم واقع شده است این پشتی ها که فروش بالایی هم داشته هر روز بر طرح های جدید ان اضافه می شود و تولید کنندگان با ارایه مدل های جدید سعی در جذب مشتری بیشتری در بازار دارند.

فروش این پشتی ها در نمایشگاههای فرش و پشتی برای کسانی که مایل باشند از نزدیک این پشتی ها را مشاهده نمایند امکان پذیر می باشد.

همچنین فروش این پشتی ها با مراجعه با فروشگاه های اینترنتی برای کسانی که در شهرهای دور قصد خرید این کالا را دارند از طریق سایت های تجاری ما فراهم شده تا به راحتی سفارش خود را انتخاب نمایند.

مزیت فروشگاه های اینترنتی ما خریدی اسان و مطمأن و با قیمت هایی برابر تولید برای تمام اقصی نقاط کشور می باشد.

 

مدیریت فروش

وحید رضا کاظمی

09138701534

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!