خرید مستقیم فرش گبه

فرش گبه یکی از بهترین هنرهای سنتی موجود در کشورمان است. شما عزیزان می توانید برای خرید مستقیم فرش گبه با همکاران ما در این سایت اینترنتی همراه باشید.

گبه ها نوعی از فرش و زیر انداز هستند که قدمتی تاریخی دارند و زمانی که هنوز مردم موفق به کشف نوع بافت فرش نشده بودند، از گبه به عنوان زیر انداز استفاده می کردند.
گبه به علت این که از پشم بز و یا گوسفند تهیه می شد، کیفیت و ماندگاری بسیار بالایی داشت و می توانست در زمستان های سخت، از سرمای هوا تا حدود زیادی جلوگیری نماید و اعضای خانه را گرم نگه دارد. کم کم بر تار و پود آن نقش های زیبا زده شد و روز به روز بر طرفداران آن افزوده شد و امروزه می بینیم که گبه ها هنوز هم بافته می شوند و مورد استفاده ی بسیاری از مردم قرار می گیرند.

خرید مستقیم فرش گبه

قیمت آنلاین خرید مستقیم فرش گبه

طرح خشتی گبه یکی از بهترین و زیباترین طرح های به کار رفته در بافت گبه است که معمولاً از قاب هایی منظم و جداگانه بافته می شوند و زیبایی و نظم خاصی دارند.
طرح حوض گبه نیز یکی از طرح های پر طرفدار میان طرح های گبه است که در این طرح یک ترنج در وسط کار بافته می شود و بیانگر شکل یک گل است و در کنار آن نیز غنچه هایی بافته می شوند و گسترش پیدا می کنند.
اما در کل، تمام طرح هایی که برای بافت گبه به کار می روند زیبا هستند و طرفداران خاص خود را دارند و این هنر سنتی و زیبا، هنوز هم که هنوز است هم به شکل دستی و هم به شکل ماشینی بافته می شوند و مردم نیز از آن ها استفاده کرده و لذت می برند.

خرید مستقیم فرش گبه

مرکز پخش خرید مستقیم فرش گبه

گبه ها توسط چه کسانی تولید می شوند؟

  • مردم عشایر
  • روستاییان ایران
  • هنرمندان شهرنشین

برای خرید انواع فرش گبه از طریق سایت های اینترنتی می توانید اقدام نمایید.

خرید مستقیم فرش گبه

فروش نقدی مستقیم فرش گبه

فرش گبه ها از هنرهای سنتی هستند که نه تنها در زمان های قدیم، بلکه در حال حاضر نیز از طرفداران بسیار زیادی برخوردار هستند و شما می توانید هر نوع از فرش گبه هایی که مورد نظرتان است را در این سایت پیدا کنید.
ما تمام تلاش خود را به کار برده ایم تا طرح ها و نقش های گبه فرش هایی که به شما ارائه می دهیم مورد پسند و سلیقه شما قرار بگیرد.

برای سفارش انواع محصولات با ماتماس داشته باشید

Tarhbastan@gmail.com

شماره تماس:

وحیدرضا کاظمی

09138701534

09380363929

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!