پشتی ماشینی کاشان

پشتی ماشینی کاشان با قیمت مناسب با طرح و نقشه های فرش های  ماشینی کاشان ارسال به سراسر ایران

مهمترین خصوصیت پشتی های ماشینی چیست؟ بهترین بازار پشتی ماشینی کجاست؟

پشتی ماشینی کاشان۴

پشتی ماشینی

اگر هنوز هم بین فامیل خانه های قدیمی داشته باشید و سری به آنها بزنید پشتی سنتی یک وسیله زیبا برای منازل قدیمی است که حس و حال قدیمی و سنتی را به ما می‌دهد حس و حالی که به دنبال ان صمیمیت و سادگی را برای ما به خاطرمی اورد و این است که امروز نیز با وجود دغدغه های زیاد ولی مردم هنوز همان حس و حال سادگی و سنتی را دوست دارند و در صدد هستند که فضای خانه را به هر نحوی به این یاد و خاطره دوست داشتنی از گذشته گره بزند.
وجود پشتی و نشستن روی زمین و دورهمی های باصفای قدیمی را به یاد می آورد این است که پشتی های ماشینی هنوز هم کم و بیش جایگاه خوبی بین مردم دارد کما اینکه بسیاری از صاحبان رستوران ها و هتل ها این حس دوست داشتن را بین مردم شناخته و به فکر ایجاد رستوران ها و سفره خانه های سنتی نمودند که وجود پشتی های ماشینی در اینگونه مکان‌ها یک امر طبیعی و حتمی است که با استقبال خوب مردم نیز رو برو بوده است.

پشتی ماشینی کاشان

پشتی ماشینی ،پشتی سبک و مناسب

یک عیبی که پشتی های قدیمی داشت وزن سنگین پشتی بود که این در جابجایی و حمل پشتی کمی کار را دچار مشکل می کرد امروز با روشها و شیوه های جدید این امر را نیز  اسان نموده اند به نحوی که داخل پشتی را از یونولیت فشرده که سبک می باشد استفاده می نماینند که این کما اینکه جابجایی پشتی را اسان نموده در شستشوی پشتی نیز کار را اسان نموده .یونولیت مقاومت خوبی دارد ولی باوجود این اگر در هر حالی بر اثر ضربه و یا فشار شکسته شود براحتی وبا هزینه کم تعویض ودوباره میتوانند مورد استفاده قرار گیرد. پس میتوان محاسن زیر را برای پشتی های جدید برشمرد.

  • سبک بودن
  • شستشوی اسان
  • هزینه کمتر

مطالب بیشتر

پشتی ماشینی کاشان۲جهت سفارش وخرید مدلهای مختلف پشتی ماشینی کاشان با رویه پشتی فرش های کاشان با شماره های زیر تماس بگیرید.

وحیدرضا کاظمی:09138701534–09380363929

 

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!